2009/02/14

La tranta de Valentine's day!

Barbat! ... de valentine's day


Am revenit in forta!
Ii ziceam lu’ Codruttzz : bai codruttzz nu ne mai trantim si noi de-a sexele sau cu sexele sau ceva asemanator, si el zice entuziasmat : unde, cand?!
Si eu ii raspund: pe blog, de valentine’s day.
…si asa am cazut la comunul de acord sa scriem azi.

Fetelor am greaua misiune sa adun toate fortzele cu care ne-a inzestrat mama natura pe noi fetele bineinteles si prin propriul meu instinct feminin sa ma transpun in locul unui barbat si sa-mi imaginez ce gandeste el de ziua indragostitilor.

Asa ca...iata:
Cateva motive pentru care barbatii detesta valentine’s day-ul :


1. “Buna, sunt Florin am 24 de ani si doresc sa-i fac iubitei mele cel mai frumos cadou posibil de ziua noastra, am avut de ales intre un sejur in buenos aires, o bratara de aur extrem de scumpa si toata dragostea mea. Normal ca am ales dragostea mea ... e singura cu adevarat palpabila pt ea...” ... dragilor niciodata nu v-ati priceput la cadouri dar cu atat mai putin la minciuni.


2. 1 martie flori, 8 martie flori again, paste ... vine iepurasul ( cine a mai vazut ma iepuras caraus de cadouri ??? ), ziua ei…normal, trebuie sa se fi si nascut intr-o zi, onomastica … pentru ca parintii daca erau mai moderni nu tineau atat la numele astea sfinte si au trebuit sa-i puna tocmai ei nume sfant!, craciunul … cate genti apar domne de craciun, voi ati vazut ??? si motz cocotz valentine’s day-ul!
E prea mult!!!


3. Noi nu ne permitem sa strambam din nas (noi barbatii) cand vine vorba de cadoul primit pentru ca sigur ar incepe sa planga si sa ne scoata ochii ca nu apreciem si plus de asta in gandul ei vor fi cuvintele : diseara te masturbezi singur! Ea insa stie ca daca misca din nas noi nu putem spune : doar ce ti-ai platit sucul, si pana la urma ii vom lua dupa 2 zile cadoul pe care si-l astepta. ( oh, poor guys)


4. e ziua in care se spune prea usor si prea fortat Te iubesc! ( de fapt ele vor sa auda oricand asta, iar de valentine’s vor sa auda mai mult...iar eu nu m-am nascut poet!!)


5. De ce noua barbatilor mereu nu ne pasa ce cadouri primim iar femeilor le pasa atat de mult. Cadoul nostru perfect ar putea fi reprezentat si de niste simple cuvinte. Ca...: iubitule, vreau sa-ti fac un blow job!


6. niciodata de valentine’s day nu putem iesi si cu ceilalti prieteni, adica ele ca intre fete sa vorbeasca despre oja, coafor dar sa mai stam si noi ca baietii la o aluna, la o bere ... ce atata intimitate, avem intimitate dupa, acasa!

Mai sunt?? Sigur ca mai sunt dar in fond cat pot si eu sa empatizez??!!


Va ganditi la ce ma gandesc si eu ?
Motive pentru care barbatii iubesc valentine’s day-ul :
……………………………………………………………….
………………………………………………………………
………………………………………………………………
…………unfound source and target!......

p.s. ma intreb ce-o fi scris codruttzz ?! :D

The Dream Of Valentine's Day


E 8 diminieata si primesc un mesaj! E de la Marcel...ma iubeste!!!

Offf...e asa romantinc! Astazi facem un an de cand suntem impreuna!

Ma uit in urma si nu vad decat zambete si fericire! Exact acum un an imi strangea mana cu fermitate rostindu-mi numele cu gingasie. Eram la un suc cu niste prieteni comuni! M-a studiat toata seara si cand ma asteptam sa imi vorbeasca frumos si sa imi spuna vorbe dulci a trebuit sa plece. In graba!

Eram dezamagita...doar ca sa pot reveni la normal mai impresionata ca niciodata!

Marcel s-a intors excat cand sa plec, cu un trandafir si o rama foto bicolora si mi-a spus:

"Floarea este pentru ca m-ai cucerit cu o singura privire iar rama este pentru ca vreau sa faci o poza cu mine acum si o vei inrama acum sa ne amintim impreuna de ziua aceasta!"

Inmuguream de fericire! Rar baieti ca acestia!

Inca un mesaj..ii e dor de mine! Si mie de el!

Sunt sigura ca mi-a pregatit ceva, a fost cam misterios in ultima vreme, si l-am lasat sa fie!

Este ora 12 fix si se aude un ciocanit la usa! Deschid si vad un barbat imbracat in uniforma de serviciu a unei forme de curierat! Are un pachet pentru mine!

E albastru, una din culorile mele preferate! Il deshid si inauntru este o poza cu noi doi iar pe spate sta scris: "Asta e doar inceputul, astazi e o zi speciala...si lunga"

Tresar de fericire! S-a priceput tot timpul la surprize, dar parca azi isi da licenta!

Ora 13.20 se aude in casa o alarma! Nu am mai auzit niciodata alarma asta. Telefonul meu nu e sigur! colega de apartament e plecata de acasa! O fi uitat telefonul acasa? Nu cred!

Sunetul se aude din ce in ce mai tare...din sifonier! Descid incet, ma simt ca in filmele horror, si incep sa cotrobaiesc prin haine! In una din gecute gasesc un telefon vechi care avea un reminder pentru ziua de azi: "imbracate si coboara pe malul marii"!!

Ora 14 sunt jos pe plaja! Totul e pustiu! Nimeni pe aici! Ma simt putin stanjenita dar sunt curioasa!
Ora 14.30 sunt putin nervoasa! Am asteptat cam mult si incep sa ma intreb daca nu o fi o greseala! Dar marea ma relaxeaza, sunetul talazurilor imi limpezeste mintea. Ma plimb cu privirea in departari si admir cerul innorat si gri care vrea sa fie rau dar nu prea ii iese! Imi amintesc de locul unde m-a dus el prima oara aici sa imi arate luna! Ce dragalas a fost! Nu e departe asa ca imi continui plimbarea!

E nebun! De aia il iubesc! Mereu cu un pas inaintea mea! Mereu! Stabilopozii pe care se sprijinea el in serile cu luna plina cand ma strangea in brate si ma saruta cu foc erau semnati cu vopsea, un graffiti: "Te asteptam"!

Mi-au dat lacrimile...pe pamant era un plic alb si o cutie mica negara!

Deschid plicul si citesc cu ochii siroind a placere interiora!

"Stiu ca nu e luna plina! stiu ca nu e nici pe departe privelistea cu care te-am obisnuit aici, dar locul acesta e special pentru noi si ma gandeam ca o sa-ti trezeasca amintiri frumoase! In cutie ai un mic cadou care stiu ca iti place!"

Deschid cutia repede si inauntru este o acadea! Ce om! Zambesc toti muschii in mine, de sus pana jos! Am fost aici de mult si mi-a dat o acadea de cirese, exact ca aceasta, mi-a placut la nebunie!

Alerg ca o nebuna pana acasa strangand la piept puternic plicul si cutia neagra pentru ca nu vreau sa pierd eventualele noi surprize!

Ora 17! Deschid usa si este Andrei, un vecin de pe scara! Imi spune ca a fost "angajat" sa faca pe soferul in seara aceasta! Si ca are un mesaj pentru mine! Imi intinde un cartonas ca o carte de vizita!

"Acopera-ti corpul cu cea mai sexy rochita si lasa-te purtata de gandul ca in curand ma vei revedea"

Il rog pe Andrei sa ma astepte ins ufragerie si merg sa ma imbrac! A spus rochita deci mergem undeva unde trebuie sa fiu eleganta! cu ce sa ma imbrac?? Sa fie asta sau cealalta? Mai bine ma imbrac cu ce ii palce lui, rochita lui preferata!

Timpul zboara usor cand faci lucrurile cu placere dar saracul vecin nu cred ca e de acord cu mine! Sunt gata! Plec!

Ajungem la marginea orasului si ne indepartam incet lasand agitatia si luminile multicolore in spate! Il intreb pe sofer udne mergem si imi spune ca nu paote sa spuna. Misterul e total!

Ajungem in statiunile de vara din Constanta, cred ca e Neptun sau Olimp, niciodata nu le-am stiu prea bine! Masina se opreste usor in fata unui hotel de 4 stele luminat pe jumatate! Oare a rezervat hotelul? Restaurantul? O camera? Recunosc ca e mai mult decat ma asteptam!

Andrei imi ofera ultimele coordonate: "Intri si mergi catre lift, cred ca de acolo gasesti alte indicii!"

Pasesc sfioasa pe coridorul hotelului si numai receptionera imi arunca o privire lenesa care nu imi transmite nimic! In fata liftului nu e nimeni! AStept sa vina cutia de metal dupa ce am apasat butonul!

Intru si peste tot sunt puse post-it-uri de diferite culori iar toate butoanele sunt acoperite in afara de unul singur cel cu ultimul etaj! Apas butonul si incep sa citesc post-it-urile! Sunt numele tuturor prietenilor nostri, parintii, locurile in care am mancat, unde am dormit, unde am fost la munte, afara din tara, la mare, ce nebunii am facut impreuna, ce jocuri am jucat cred ca sunt peste 100 de biletele care ma transpun intr-o alta dimensiune, in trecutul frumos petrecut impreuna! Prezentul se hraneste cu amintirile trecutului!

Un sunet discret ma scoate din starea aceasta de feerie si revin la realitate!

Usile se deschid si imi apare in fata un coridor semi-intunecat plin de sageti care imi indica pe unde sa o iau! Ajung la usa care da pe acoperis si o deschid incet!

Peste tot liniste! Vantul bate incet desi suntem la jumatatea lui februarie. E racoare!

Un panou mare sta intins in dreapta pe care scrie mare: "Te casatoresti cu mine?" Izbunesc in plans si spun tare "DA"! "DA"! Vantul imi intinde lacrimile pe toata fata dar nu pot abtine!

Deodata panoul cu intrebarea cade si din spatele lui toti prietenii nostrii ies zambind si se indreapta spre mine! Toate fetele ma imbratiseaza si ma pupa! Si dupa cateva secunde de nebunie generala si grup hug toti se dau la o parte si il vad pe Marcel cum se indreapta spre mine! E elengat ca de obicei! Se indreapta agale spre mine de parc fiecare pas al lui e ca o ora in capul meu! Nu mai rezist! Incep sa alerg spre el si cand ne intalnim ma strange in brate ca si cand ar face-o dupa o lunga si dureroasa despartire!

Ma saruta si imi spune ca are ceva pentru mine!

O cutiuta mica, negara din catifea! Ma saruta din nou!

2 comentarii:

Codruttzz spunea...

gata am postat si eu :))

uite donm'le cum se aduna ei fanii aici :))

devin invidios!!!

Mona spunea...

sa curga fanii, sa se reverse peste mine :))