2009/02/11

Din adancurile unui somnoros

Uau, cat e ceasu'! Nu m-am mai trezit la 10 din a12a :)
Gata am scapat, a trecut 10 a lunii, sangele din mine nu mai clocoteste, si-a dat si el seama ca devin pe interior la fel de "atoasa" precum sunt si pe exterior cand sunt presata, si cum singurul responsabil era doar el ...ma rog si niste mailuri primite de prin mexic cu "esti pregatita?" "big daaaay!", nop n-a mai pompat asa tare si m-am trezit azi fresh si gata de examen.

Habar n-am ce s-a intamplat azi noapte la 3 (ora Romaniei) la expozitie, dupa ultimele vesti primite de acolo m-am pus sa dorm. Cred ca singurul lucru de care chiar ma oftic e ca nu sunt pe langa oamenii aia sa le vad reactiile.
Eh, asta e .. cum ar zice cineva "daca te-ai dus la mama dracu cu expozitia".

Ta dah! azi am primu examen. Nu, nu mai e aceeasi tensiune ca in facultate, de fapt nu mai e nici un strop din ea, parca nu mai conteaza desi conteaza la fel de mult.

M-am trezit azi cu un chef teribil sa pufai dintr-o tigara si asta fac. Am citit ca marile idei au fost scoase din oameni in timp ce fumau, nicotina produce o nu-stiu-ce treaba inauntru si-ti lasa gandurile sa fasneasca din tine; clar acel ceva produs face cat un "strop" si m-as indoi ca doar nicotina sa faca toata treaba dar stiinta e stiinta si n-o voi contrazice eu, nu azi.
Anyway si asa ma gandeam eu ce frumoasa ar fi fost viata daca ne-am putea citi gandurile reciproc. Clar am taia din vocabular cuvinte ca : ipocrizie, falsitate, egoism, minciuna samd.

Cred c-am reusi sa facem un succes din relatiile noastre, de orice natura ar fi ele.

Sunt sigura ca omenirea nu s-ar opri aici. S-ar trezi un mic geniu sa spuna c-ar fi mai bine sa fim opaci, ca altfel ne-am fura gandurile si nu am mai reusi sa ajungem la originalitate. Ei draci, chiar il stiu pe nenea ala de-o sa zica asta, o sa faca el nu stiu ce metode, ori il invie pe nenea Freud din mormant sa-l contrazica putin cum ca Oedip e un fel de mancare si nu complexul-mama de la care pleaca tot, ori face el nu stiu ce aparate sociometrice pentru a reusi intr-un final ca si propriile noastre ganduri sa fie o disimulare pentru cei ce le asculta, inclusiv noi.

Mai devreme sau mai tarziu am cadea unanim la ideea de fracaso. Stii, adica prefer sa te mint decat sa ne transformam toti in schizo si para.

Nu, clar e mult prea dimineata pentru idei "genioase".
Mi s-a terminat si tigara...

Niciun comentariu: