2009/02/08

Intre jocuri, petrecere si muzeu

S-a mai dus un fericit weekend din minunatul meu concediu. In care continui sa ma trezesc dupa ora 12, sa-mi beau prima cafea la ora 13 si eventual sa-mi continui "dimineata" cu a2a cafea pe la un 16. E simpatic. Si-mi place. Cat de bine poate sa fie cand stai acasa si mai primesti si bani pentru asta? E excelent!

Vorbim de weekendulul care abia s-a incheiat. Weekend petrecut in asa zisa mea "familie", o adunatura de oameni cu aceleasi idei dar transmise intr-un mod diferit.

Trecand peste seara de vineri in care am jucat tot felul de jocuri "dubioase" ...cu tzoalele pe noi, in caz de aveti dubii la adresa noastra, aseara am fost si eu recunosc pentru prima data La Bebe. De ce nu am mai fost pana acum? Pentru ca aveam senzatia aia de atmosfera de taclale, si cum 3/4 din timpul adolescentei mele mi l-am petrecut in barul cu pricina (din nevoie de socializare normal) am zis ca pe la 23 de ani sa mai schimb peisajul. Nu fortat, dar chiar simteam nevoia de o schimbare. Pozele ma indreptateau sa cred ca Bebe-le e doar un alt loc gen Taclale.

Aseara insa locatia mi-a contrazis asteptarile. Locul ala e chiar simpatic. Si cum eu nu judec locul dupa oameni si istoria lor de viata ci mai mult dupa lucrurile pe care le fac acolo uniti, la petrecerea asta...chiar m-am simtit neasteptat de bine.

Chiar am ajuns la concluzia ca acest oras in care sedem noi este foarte mic si ca suntem o mana de oameni care ne-am vazut cel putin o data pe strada sau am facut cunostinta asa din politete prin nu stiu ce alta cunostinta comuna, dar ne simtim foarte bine impreuna. Si cum alcoolul este in sticla ca sa te ajute sa socializezi, lucrurile merg ca unse.

Weekendul meu insa, nu s-a terminat aici. Azi, putin dupa ora 15 am iesit sa vad si eu minunata expozitie de fotogafii din perioada interbelica. Intru eu in muzeu, platesc taxa pt a putea face fotografii...ma duc pe sus, si mai sus, mai la stanga, mai la dreapta, iar la stanga...observ minunatele sculpturi, pietre samd si?? si?? ...si astept sa ajung o data la fotografiile cu pricina.
...i-as injura putin pe baietii de la ctlife.ro pentru informatiile astea gresite pentru ca expozitia a fost pana pe data de 6 feb.
Asa ca pe un post viitor veti admira NU fotografiile mult asteptate ale lui Willy Pragher.

See'ya

9 comentarii:

Codruttzz spunea...

:)) dubioase zici?? :)) fas!! :)) dar indiferent de jocuri CUMATRU' sa traiasca si esti TRU!!! :))

Mona spunea...

:))) draga codruttzz hai sa povestim oamenilor, deeeeeci am despartit cuvantul CUMATRU la mima, eu am mimat TRU :)) in propriul meu stil neINteles de nimeni se pare :)))facand referire la emo.
ce s-a gandit codruttzz?! sa mimeze el CUM!
si CUM a mimat? :)))
hai ca te las pe tine sa zici :))

Codruttzz spunea...

hahaha...ok..preiau legatura! :))

CUM - adica inceputul de la cumatru' binenteles a fost mimat de subsemnatul cu tendinte erotice (that is a surprise :)) ) inspirate din filmele xxx :)) de la cum si shot :) si gol :))

Mona spunea...

gol adica bagat mingea in poarta in sensul de gooooooool :))

Sagi spunea...

Voi chiar sunteti dubiosi acum. Cu cine dracu vorbiti ? :)

Daca nu era prea plin la bebe era chiar misto. Si daca veneai si in Next dupa era si mai misto.

Vezi ca dai bani aiurea daca nu citesti constantablog.net ? :))

Mona spunea...

vorbim cu cititorii :))
lasa sagi ca-mi iau revansa weekendul asta :>

upsi dupsi mupsi facem reclamaaa :))

Sagi spunea...

ia aratati-va ba! cititorilor :)
Pe 14 februarie ? exact de ziua indragostitilor ? :)

pai daca merita...face reclama

Mona spunea...

pai noi din "familie" oricum ne iubim.
ca-i valentine's day sau nu... tot impreuna suntem :)) spiritual sau nu :D

Codruttzz spunea...

familyyyyyy :)) asta mereu a fost carcotas :)) noi ne iubim platonic tot timpul si fizic cand vrem :)))