2009/02/17

fal fal in societate!

Cea mai urata saptamana, asta e!
2 proiecte, o raceala nesuferita, oameni care ma scot afara fortat la poze pe geru' vietii desi-s cu mucii la buzunar, un papanas care mi-a dat greturi de gradu' 2 in seara asta si imaginile dintr-un photo magazine care ma oftica de-a dreptul...peste stangul.

...apoi o citesc pe Curvette a carei stil imi aminteste de cateva carti citite prin liceu despre micile secrete ale unor prostituate londoneze si despre fanteziile Laurei Palmer din Twin Peacks; ultima dintre ele chiar inscriindu-se in varful topului celor mai simpatice carti citite de mine la acea vreme.
Si cum spuneam o citesc pe Curvette si-mi dau seama ca nu-s singura cu o saptamana nasoala, ea a avut-o mai nasoala ca mine, avantaj ea caci chinurile ei s-au petrecut la cota 1800, avantaj eu caci n-a trebuit sa ma bat cu niciun barbat burtos; singura data cand m-am "batut" cu un barbat se intampla din cauza faptului ca nu se oprea din a ma gadila; asa-s barbatii nu inteleg si apoi cand primesc picioare nedorite prin locuri la fel de nedorite fac fata aia @.@ !

aaaa si o alarma falsa la carrefour! Acum imi dau seama ca din cauza alarmei false de la carrefour am ajuns eu sa mananc papanasul ala gretos!

Eram chiar pregatita sa mananc la carrefour cand a inceput tanti aia robotel sa zica sa evacuam cladirea fara panica!
Va vine sa credeti ca nu s-a trezit niciun tampitel sa alerge p-acolo ca sa-i panicheze p-astia de-ncercau sa iasa civilizat?

Si cand eram aproape de iesire o alta tanti robotel cu alta voce (pesemne dac-o foloseau tot pe prima o injura lumea) ne-a zis c-a fost alarma falsa!
Nu m-am mai intors ca cica-i cu ghinion, imi ramanea mancarea-n gat sau imi curgeau...mm...nu va mai zic ca e scarbos.

Concluzia zilei: aici Radio Romania, a fost ora 3:00 !

Niciun comentariu: