2009/02/15

De la blonde la blonzi

Am un respect deosebit pentru bere in general si pentru mintea stralucita care a varsat lamaie intr-o bere gandindu-se ca din asta se poate face o afacere profitabila pentru femeile care detesta gustul amar al berii normale.
Gata am zis-o!

Un salut politicos din partea mea merge si pentru baiatul blond de aseara care a tinut sa-mi trimita un sms azi cu numar necunoscut si nu oricum spunandu-mi "eu sunt tipul blond de aseara care se tot uita la tine cand dansai! " .

Oare cum poti raspunde daca ipotetic ai putea sa faci asta, cum poti deci raspunde unui astfel de mesaj?
Ai clar 2 posibilitati:
1. Ce club? (caci sigur e posibil sa te fi confundat, tu nu mergi de regula in bamboo si altele de genul )
... iar 2. Care blond? (clar suntem un popor de colorati in freze si din cate imi amintesc eu aseara acolo erau destui blonzi).

Iar a3a intrebare e un bonus personal : De ce ar vrea sa stiu ca-mi stie numarul daca eu nu i-l stiu pe al lui (blondul) si deci scopul adica relatia de comunicare este nula?
complicat.

Tre s-o tai la Tapinarii la concert.

2 comentarii:

Codruttzz spunea...

Off mai Mona mai, cred ca de la expozitie iti stie numarul :)) au inceput sa curga primi fani :))

Mona spunea...

:pppppp