2009/02/05

Lipsa de amarillo

Acum ceva timp va spuneam cat de entuziasmata astept eu luna februarie, nu pentru vreun sfant valentin ci pentru expozitia mea de fotografie din Mexic, Celaya.
Ca sa fac putin retrospectiva ajungerii numelui meu in Mexic, o sa va spun ca am un bun amic acolo, pe care-l cunosc de cand eram eu pici, adica de pe la un 15 ani. Mauricio Silerio pe numele lui e pictor si mai nou se ocupa si cu arta digitala.

Dupa o pauza de cateva luni in care nu am mai prea corespondat, Mau imi zice ca mi-a vazut fotografiile si ca-i plac foarte mult. Imi propune sa facem o expozitie impreuna in orasul lui unde era deja cunoscut si ... eu accept.

De prin vara pregatim sau mai bine zis pregateste expozitia asta pentru ca eu mare lucru nu am facut pe langa toata munca lui de acolo.
Expozitia e pe 10 februarie, se numeste "Lipsa de galben"/ "Falta de amarillo", contine 15 fotografii de-ale mele si 15 lucrari de-ale lui.

Surpriza mare mare de tot a fost aseara cand mi-a dat link-ul de pe site-ul ambasadei Romaniei in Mexic, unde apare numele nostru si afisul de prezentare al expozitiei.
Aici gasiti link-ul: http://www.rumania.org.mx/eve.htm , o sa gasiti afisul pus invers pentru ca romanii care acceseaza site-ul sa vada scrisul in romaneste si descrierea facuta de mine, care ulterior este facuta si in spaniola.

E emotionant...si inca n-a inceput, pe 10 februarie va fi si mai emotionant cred.


17 comentarii:

Codruttzz spunea...

Oho...acum o sa ajungi mare artista...o sa castigi milioane de pesos (sau ce au mexiacanii :)) ) si nu o sa mai scrii pe blog, noi sa te laudam..o sa ne laudam ca avem o prietena celebra si bogata..."nu o stii pe Mona?" o sa zicem cu toti...si nici comentarii nu o sa mai primim....un autograf vreau cat mai repede....pana pe 10... :))

Mona spunea...

:))
"nu o stii pe Mona?"
"nu"
..pumni, coate in gura, picioare la ficat, pana o stie..:))

eram la un concert al unei trupe underground, oamenii cantau jalnic oricum, sub sau pe pamant tot jalnici erau, anyway si un tip vine si-i zice vocalului la mijto "autografe?" la care vocalu zice "numai pe sex"
:))
nici o aluzie, doar funny :))

Codruttzz spunea...

...:) nu am inteles..primea autografe sau dadea..in locul respectiv? :p

...eu am dat autografe..pe sani...cand eram si eu cantaret :))

Mona spunea...

dadea autografe.
erai la karaoke...cantaretz? :D

Codruttzz spunea...

draga mona :)) eu am avut ditamai formatia...am cantat la baluri in lliceu :)) am fost si la raposata televiziune MTC in top 2 saptamani no 1!!! :)) am cantat si am fost mai apreciati decat Animal X la inceput :)) dar na...am renuntat! :)))

Mona spunea...

mi s-a parut mie dubios.
la karaoke cand ai zis "toata lumea mainile in aer" ...nu pareai ca spui asta pentru prima oara :))
c'mon trebuie sa ai ceva inregistrat :D
trebuie sa pui pe blog sa te ascultam :D

Codruttzz spunea...

exact :) am mai zis asta de cateva ori...cand eram si eu in voga :))
nu am nimic inregistrat din pacate :((( decat o caseta veche dar nu sunt toate melodiile...si sunetul e vai de capul lui :(

Mona spunea...

stii c-o sa canti nu? :))
chiar vreau sa ascult :)

Codruttzz spunea...

hahaha

nu cred :)) poate daca ma imbat bine...dar nici atunci...ca imi e cam rusinica :)) na...versuri de 17 ani :))

Mona spunea...

:D mmm
toata lumea se intreaba acum : cum era codruttzz kid ?!

Codruttzz spunea...

codruttzz kid era golanas :)) si foarte frumusel :p...si cu plete :))

Mona spunea...

reclamaaa reclamaaaa
:))

Codruttzz spunea...

nicio reclama :)) iti aduc testimoniale scrise si semnate de martori :)))

Mona spunea...

ok.
:\
vreau sa vad poze cu tine cu pleata!

Codruttzz spunea...

stiu ca poate suna tentat...:)) dar trebuie sa vii la mine acasa ca sa vezi :)))

Mona spunea...

:)) de ce? n-o poti instraina de casa :)) saaaaaauuuuu ai poza sculptata in propriul apartament? :)) (exista asa ceva??) :))

Codruttzz spunea...

e gravura cu mine :)) am desenat si un portret idn calciu :))