2009/02/12

De ce-mi este cel mai frica

Eram datoare cu un raspuns de aseara, lui Schmidtanu care ma intreba de ce-mi este cel mai frica pe lumea asta.
Ei bine aseara am zis scurt de singuratate. Singuratatea ca om intre oameni, acel tip de singuratate.

Nu stiu daca pentru multi dar tind sa cred ca da, majoritatea ar avea raspunsul meu, perfectul iad ar fi acela al unei melancolii pentru o a nu stiu cata dimineata trezit singur intr-o incapere intunecoasa, fara pic de urma sau amintire a vreunui alt om pe langa.
Imi imaginez ca e teribil. Si inca nu stiu daca imi pot imagina destul incat sa simt acea izolare.

Nu vreau sa derivez singuratatea raportand-o la societate si la nevoia de ea, dar cred ca atunci cand m-a intrebat el aseara nu m-am gandit absolut deloc la nevoia de oameni in societate ci pur la prezenta lor ca fiinte miscatoare pe langa mine.

9 comentarii:

Codruttzz spunea...

..de ceva vreme mie imi e frica sa nu imi pierd vederea :(( am asa o fobie recenta :)) asta pentru ca momentan zic ca vad superbine...iar in curand...nici nu vreau sa ma gandesc!!!

La singuratate exista remediu...Crusoe a gasit solutia!! :))

Mona spunea...

:)) cum ma sa vezi f bine si sa te gandesti ca poate orbesti???

:)))

Codruttzz spunea...

pai de asta imi e frica!! De orbire!! :))

Mona spunea...

=))
pai cum dracului te-ai gandit tu la orbire cand tu vezi super mega extra perfect???

fii atent...daca eu as fi pe munte acum, sa mor daca m-as gandi cum ar fi sa fiu jos la poalele lui.

Codruttzz spunea...

dar nu e vorba ca te gandesti ca ajungi acolo..ca probabil alcat calculator bagam in noi de mici...la 40 de ani o sa fim toti miopi!!

Ideea e ca imi e frica sa nu orbesc acum! Adica sa imi pierd vederea asta buna!! Ca si cand ti-ai pierde tu aparatul :))) ceva de genul!!

Mona spunea...

:)) e ca si cum ti-e frica de tine atunci cand esti beat ca iti vei baga acid sulfuric in ochi si vei orbi :)))

n-o sa orbesti codruttzz!!! :))

Codruttzz spunea...

nuuuuuuuuu???

Offf ce bine :)) thank you Mona!!! My saviour!!!

Mona spunea...

=))
acum ca am lamurit-o si p-asta ce probleme mai ai??

Codruttzz spunea...

zic tot ..ca vad ca ma ajuta...dar la urmatoarea sedinta :)))