2009/02/06

Quit playin' games with pomelo!

Ma gandeam c-ar fi momentul sa mai fac si eu niste poze, c-am avut o pauza maaare de cand n-am mai pus mana pe basculanta in scopuri artistice. Si cum in scopuri ne-artistice nu-i prea la indemana tuturor am zis s-o pun sa faca ce stie ea mai bine.
Sper ca weekendul asta sa ajung si eu sa vad expozitiile de prin oras.



Dac-ar fi sa ma puneti desi stiu ca nu ma puneti dar oricum va zic, sa descriu primele 2 poze, sau sa le categorizez, le-as numi "nocive"; asta-mi transmit. Urmatoarele 2 sunt mai ... normale, i mean e doar un cutit intr-un pomelo.


5 comentarii:

Codruttzz spunea...

pai intre 2 showuri de karaoke si sticle de vin cand naiba sa mai mergi si la expozitii?? :))

sincer primele 2 poze imi inspira cuvantul "perisat"!

Mona spunea...

codruttzz :)) imi promovezi o imagine de alcoolica pe blog :)) si s-ar putea sa-ti bag un sapun in gura :))

si nesincer ce-ti inspira? :))

Codruttzz spunea...

:))) off bine nu te mai promovez asa! imi retrag cuvintele...treceti acasa! Acum!

nesincer...nu am cum...ca eu sunt mereu sincer :))

Mona spunea...

a da, :)) am uitat.
FAS :))

Codruttzz spunea...

cucuruz fas :)) spirtunela =))