2009/02/17

Cer si ceruri





9 comentarii:

Codruttzz spunea...

penultima poza imi inspira speranta...e super!!

schmidtanu spunea...

poza 1 imi inspira noaptea dinaintea unei batalii
2. unul care a scapat din batalie si sta cu una pe un camp
3. imi inspira frig
4. a venit ziua peste aia doi de pe camp
5. imi inspira spatiu, mult loc

Mona spunea...

:D

Octavian spunea...

:)

Sagi spunea...

1. mama lor de cabluri
2. e cam arsa
3. e dubioasa :) si foarte intunecata in jos...strica contrastul
4. e pixelata sus
5. poza facuta din masina sau din casa ? printr-un geam ? ca e o pata in dreapta jos si o chesti verde ceva mai sus :)

Mona spunea...

1. mama lor de cabluri
2. nu e arsa
3. o poza dubioasa e la fel de frumoasa
4. e facuta cu un hybrid daca ar fi sa ma justific :D mie nu-mi pare pixelata
5. e pus un flitru peste, petele cred ca vin de la razele soarelui care bat pe lentila.

:D uh, asta numesc eu critica :D

Sagi spunea...

2. dreapta sus. Nu arsura de amator...doar putin ;)
3. tot dubioasa ramane :)
4. degetul mare imi acopera un singur pixel :)
5. mama lui de filtru :)

Mona spunea...

4. mama lui de deget. :)

Sagi spunea...

6. Mama lor!!! :)