2009/02/25

Vama e la fel de Veche

Zvonuri peste zvonuri si pe buna dreptate de nu mai bine m-am dus azi acolo sa vad cu ochii mei.
E pustiu ca in fiecare iarna, sunt multi caini, o vila noua aparuta vis-a-vis de Epava, un drum inca neterminat de aproximativ 30 de m de ciment chiar de vis-a-vis de fostul Club A (asa zisa pista de biciclisti) in care nu mi-as pune mari sperante.

Stufu e tot acolo, Expiratu' cam inghetat da' tot pe pozitie, toate celelalte dintre ele sunt stranse pe timp de iarna ca in fiecare an.
Nu e nici un drum asfaltat momentan si de-ar fi sa se schimbe situatia cu soseaua aia de strabate vama nu cred ca ne putem chiar plange dar si de asta m-as cam indoi; 2-3 constructii noi pe drumul national dar la fel nu cred ca ne incomodeaza asta.
In concluzie ... Vama e a noastra peste 2 luni !






6 comentarii:

joe spunea...

ai un aparat foto atat de bun si-l irosesti...

Mona spunea...

joe parerile tale nu ma intereseaza.
o sa te rog sa te abtii de la orice ai sa-mi adresezi :)

joe spunea...

ok, asa o sa fac...sa nu uiti sa faci la fel :)

Mona spunea...

:) esti ca si uitat.
pa pa

WinDance spunea...

Outch! :-)

WinDance spunea...

Si...vorbind si despre Vama...mi-e atat de aiurea sa vad atat de multi agitandu-se pe tema asta... DEGEABA! ... Vama e Suflet, oameni buni!!! N-ai cum sa rapesti un suflet c-o aruncatura de bucata de ciment...