2009/02/03

Desktop

Aveam un prieten care obisnuia sa aiba totul la dunga in casa. Canile erau la o dunga precisa, prosoapele si tot ce mai permite o nu chiar uniforma aranjare.
De fiecare data ma furisam la el in bucatarie ii strambam canile ca sa nu mai fie atat de perfect aranjate. Cred ca daca in 10 min ma duceam inapoi in bucatarie le gaseam la aceeasi dunga.
Pe mine ma sperie ordinea asta exagerata a lucrurilor. Din acelasi motiv pentru care prefer sa mananc la o masa rotunda si nu una patrata.
V-ati gandit vreodata cum arata desktopu' meu?
Stati linistiti, nici eu nu m-am gandit la al vostru.

3 comentarii:

schmidtanu spunea...

am vazut un fisier pe desktopul tau despre care nu am idee cu ce s-ar deschide. si multe poze. hmmmmm.

Sagi spunea...

nu ma intereseaza ca nu e organizat. vreau mai multe detalii despre:

1. documentul acela text numit "dezvirginarea"

2. melodia numita "07. ceva mi s-a rupt"

3. documentul text (format .doc si.txt) numit "Mon-deflo" (rare ?:) )

4. tot ce incepe cu "New" (new text document, new microsoft word document etc.) Sunt misterioase si im place :))

Mona spunea...

schmidtanu :)) ciudat nu?

sagi 1. si 3. sunt de atunci de cand am postat cu jorj despre deflorare :)) am uitat sa le sterg (ca multe altele)

2. e melodia de la travka "ceva mi s-a rupt ...in apele tale " era continuarea :))

4. alea raman misterioase :p