2009/02/12

Lipsa de galben. Done!

Da, sunt fericita, ce mai! Azi noapte au inceput sa curga vestile bune.
Am inteles ca expozitia a iesit foarte bine, c-am primit diplome si eu si Mau din partea ambasadei Romaniei in Mexic, c-au venit oamenii in numar maaaare acolo, ca s-au proiectat la deschidere toate lucrarile noastre pe un perete mare din sala principala de expozitie din Celaya, c-a dat Mau la autografe de-l doare mana ( a semnat si-n locul meu adica :)) ), si ca neaparat s-a discutat sa venim cu aceasta colaborare Romania-Mexic (cum o vad ei) pana in Bucuresti.

Ei nu stiu ce-o fi si ce vom face, pana cand primesc si eu pozele va arat pagina ziarului unde am aparut cu o zi inainte de eveniment.

14 comentarii:

Codruttzz spunea...

...si tot nu am luat si eu autograful ala!!!

Dar..lasand gluma la o parte! Romania ar trebui sa fie mandra de tine! Si vice-versa! :)) Felicitari!

Mona spunea...

bai pe bune cred c-ar trebui sa vorbim mai serios de autograf(ele) alea. :))
u never know :))

facem sesiune de autografe in fata la tomis mall? :))eh eh eh??

Codruttzz spunea...

face..facem :))

pot sa fiu eu directorul de PR??? :)))

Mona spunea...

PR= ?

Codruttzz spunea...

P.R. = Public Relations...taaahhh

Mona spunea...

lol =))

tu ma vinzi pe bucatzele cu publicul codruttzz =)) no way!!!

Codruttzz spunea...

nu domnisoara mea artista...eu te reprezint in media, care e ca Nilul!!! Plin de aligatori si adanc! :)))

Mona spunea...

if i go down u go down with me!

:))

Codruttzz spunea...

exact!!!! If you go down...i find another artist!! :))

Mona spunea...

=))

i kill u!

Codruttzz spunea...

Ahmedddd???? :))

Anonim spunea...

Felicitari si de la mine :)

De ce nu-ti faci o galerie online, unde sa vedem toti pozele tale, nu doar aia din Mexic?
Stiu ca sunt si pe blog, dar eu zic de un site special pentru ele?

Cu bine :)

Mona spunea...

Codruttzz..cine altu ?! :p

Santiaggo mersi mult.
Uite ca nu m-am gandit la asta, poate o s-o fac.

Codruttzz spunea...

...nimeni altu'!! :)) la naiba uitasem de vorba asta :))