2009/01/08

Eu, pe varfuri

Nu stiu ce ati mai facut voi dar eu sigur am facut o gramada de tampenii :D
So, pe 4 dimineata am plecat spre munte, mai precis spre Bran, situat la 30 de km (parca) de Bv.


Drumul spre Bv a fost evident mult mai interesant de la Buc in sus, doar ca eu mai admirasem frumusetea prahovei si acum 1 luna asa ca m-am cam plictisit de ea; de aici si decizia mea de a evita valea prahovei pe datile viitoare. Am facut spontane la oamenii din tren de plictiseala, unii s-au prins altii nu, bine ca nu mi-a tras nimeni nici un capac in lentila, am pozat wc-ul din tren gandindu-ma sa-l folosesc in categoria pozelor abstracte...

Anyway ajungem noi in Bv, 9 oameni inghetati, asteptam masina de Bran, care culmea doar ce plecase, asa se intampla de obicei, dar asta e fun-ul gastii cand se injura in grup...
Ajungem intr-un final la Bran, cu degetele de la picioare degerate.
Mama, nu batea vantu deloc da’ era un ger de iti numarai degetele de la maini si picioare si-ti dadea cu plus, la cat de ciudat le simteai.
Am ajuns la cabanuta, am facut un “wow” in cor cand ne-am uitat unde e exact situata, si placut surprinsi de cat de ospitalieri sunt oamenii p-acolo si la cat de simplu, cald, frumos arata totul.
Ne-a placut la maxim. Ne-am dezbracat si am inceput sa bem (evident) Nu dezbracati ... Asta dupa ce un prieten ne ademenea pe drum cu tzuica lu tac-su, pe care toti o evitam din cauza mirosului, cand am coborat in bran pe frigul ala, fugeam care mai de care sa punem mana pe sticla.
Noaptea aia nu s-a terminat la vin si somn, am iesit prin lume sa ne acomodam cu temperatura cica (de parca nu ne acomodaseram deja). Si ne-am bulgarit si aruncat cu capu in zapada si flocait un caine immmmeeeennnns care daca isi deschidea gura cred ca-mi cuprindea capu la ce hal de mare era.
Ajunsa iar degerata, cel putin eu, am dormit de am spart, asta dupa ce pe timpul noptii am poluat aerul curat de munte cu zeci de tigari si le-am aruncat in spatele cabanutei, sperand la ideea stingerii lor in zapada si nu in vreo rezerva de motorina a locatarilor. :D dar am riscat, asta e...doar nu era sa stau nefumata.
A2a zi am plecat spre centru, care parea mult mai aproape cu o seara in urma, din taxi. Am mers 2 km pana acolo am baut viiiiiiiin fiert, mult vin fiert cum se practica pe la munte, mi-am luat tricoul cu pricina (a se vedea imaginea de mai jos), si apoi am plecat spre partie.


Unde mama naibi era partia?! LA 5 KM DE CENTRU! Partia vietii!! Ca n-as merge neam pt nimic in lume pe jos atata!
Io daca eram singura, imi asezam frumos fundul pe bancheta din spate a unui taxi care sa ma duca frumusel pe partie, dar nu eram ... lucru care m-a obligat sa merg acei 10 km(dus-intors) pe jos ...
Anyway ne-am ales cu totii de vanatai multe pe picioare si pe fese, dureri de muschi si alte cele; iar seara la pedepsele pe care le puneam la jucatul cartilor ne-am gandit sa ne punem sa strangem de fese ... cu siguranta era greu de facut. :))
Asa, seara au facut fetele mamaliga cu branza si smantana si clatite cu ciocolata si bananele, iar baietii au baut ca porcii in acest timp.
Am jucat monopoly pana la 5 dimineata si am baut bere.

Cred ca de la berea aia mi-a venit ideea geniala sa plec de-acolo. Zis si facut a2a zi Mona, adica eu isi facea bagaju. Am plecat spre bucuresti, de nebuna.
De fapt nu de nebuna, am plecat sa-mi vad niste prieteni. Dintre care am reusit sa vad numai unul. Si am sfarsit seara in kile de ciocolata, energizante si tutun. Aaaah, si karaoke sa nu uitam, intr-o garsoniera din bucuresti, pana cand ne-au batut vecinii in teava.
Urmatoarea zi m-am ratacit prin bucuresti...
:\
Poveste lunga si mi-e tare lene sa v-o povestesc, de retinut e ca m-am ratacit, m-am suit intr-un taxi l-am bulversat p-ala ca nu stiam exact unde trebuie sa ajung, mi-am bagat picioarele cand m-am vazut in fata la unirii, am zis stop, (acaaaasaaaaaaa, vreau la maaaammmaaaaaa :)) )
Iar in tren am dat peste o baba machidoanca ... n-am nimic cu machidonii, n-am nimic cu nimeni, dar cand un om vorbeste mult, e si femeie pe deasupra si mai si vorbeste prost, CRAP!
Am ajuns in chinuri acasa.
Si ca sa fie cireasa de pe tort la locul ei, :-s mi-am gasit telecomanda de la televizorul oamenilor din Bran, in geanta!
Va dati seama ce instincte bune am de ascund totul in geanta?!
Ma gandeam sa-i trimit femeii o scoica cadou de la mare in pachetul cu telecomanda :-s ca sa nu-si faca parere proasta despre constanteni. :-s
Cam atat cu mine... voi?



The Script - The Man Who Can't Be Moved

6 comentarii:

Anonim spunea...

..interesanta vacanta :)) cand facem un karaoke :))

Mona spunea...

:D he he
io's dispusa oricand.

Codruttzz spunea...

bai mona....ma intreb oare ce te intrebai tu in tren in timp ce baba aia vorbea non-stop??? :)) modalitati gen "arunc-o pe mama din tren"?? :)) marfa tricoul....il asteptam ud :))

Codruttzz spunea...

sau...il astept nud...na..sa nu vorbesc in numele tuturor :))

Mona spunea...

nu nu, ma gandeam la povestea care am auzit-o acum ceva timp cu un tren care deraia, si dintre toti calatorii numai unul a murit, din cauza sinei care i-a intrat in el.
:D o vedeam pe baba asta in postura perfecta!! >:) :))

asa codruttzz :)) fii egoist!

Codruttzz spunea...

cand vine vorba de sani goi..si tricouri ude....sau amandoua...sau..nu conteaza sani sa fie...sunt cel mai egoist!!!