2009/01/28

De la bou la capra

M-am gandit ca daca-i tot anul boului sa va arat niste capre ... sau berbeci
nu stiu exact ce sunt. Dar cred ca-s capre. O capra are figura de capra, de sex feminin, parca e mai blanda asa in ochi; berbecii sunt...berbeci. Si cred ca berbecii's aia cu coarnele alea imense intoarse.
Adica nu degeaba ii zici unui om ca-i berbec, tre sa vezi si-n animal comparatia!
Si ala micu de se uita la mine cand il pozam, in a2a fotografie, cred ca-i iedutz ...




72 de comentarii:

Codruttzz spunea...

io cred ca astea's oi :)) caprele au botul ascutit asa si coarne mari si subtiri...vorbea ciobanul din mine...cred ca intr-o alta viata...sigur am iubit oile...aaaa...animalele...asa in general :)))

Mona spunea...

:)) io cred ce crezi tu atunci ca nu ma pricep la oi.
la boi cred ca ma pricep mai bine :p

WinDance spunea...

Trebuie sa ii dau dreptate lui Codruttzz...ca unde e un adevar general-valabil si incontestabil, nah...tre` sa dai dreptate...: sunt oi, nu capre...si ala micu` e miel. Da` daca tu le vezi ca fiind capre, inseamna ca imaginatia ta nu are limite! :))

Codruttzz spunea...

...mona...sigur asta! te pricepi la boi cum ma pricep si eu la vaci :))

...diana...multumesc - multumesc! ce bine ma simt cand imi da lumea dreptate :))

Mona spunea...

ca imaginatia mea nu are limite stiam :))
dar asta cu miei, oi, capre, ieduti..n-o pricep, bine ca va am pe langa mine :))

codruttzz suntem priceputi in ale bovinelor!! :))

WinDance spunea...

Te iau la mine la bunica'mea sa iti fac cunostinta live cu toate :)) Sa vezi ce priceputa o sa fii dup-aia! :))

Mona spunea...

:)) sa ma pui la inceput sa mulg capra :))
dar fara sa-mi zici dinainte care-i miel, sau capra :)) poate nimeresc =))

WinDance spunea...

=)) Numai daca promiti ca iei aparatul foto :))

Mona spunea...

:)) nu e de ratat un asemenea moment

WinDance spunea...

...ma mir cum de'l rateaza Codruttzz :))

Codruttzz spunea...

....:)) cum sa il ratez??? l-am prins din zbor...doar ca m-am amuzat singur :)) pentru ca unii mai si muncesc!

..si mona..sa ai grija sa nu mulgi altceva...un taur..sau un tap :))

Mona spunea...

:">
uh, doamne feri'

Codruttzz spunea...

:)) nimic nu e imposbil pe lumea asta..am confundat eu apa minerala cu berea mai de mult..deci...cat e? :))))

WinDance spunea...

Mona: deja ai zis ca mulgi un miel!!
Codruttzz: Mona deja a zis ca mulge un miel!!

Let's do it like fuckin` humans! Not like on Animal Planet! :))

Codruttzz spunea...

...do what? :))) i like my animal side :))

Codruttzz spunea...

hey toata lumea: Mona a zis ca mulge un miel :)))

WinDance spunea...

Codruttzz: In cazul asta, poate vrei tu sa vii la bunica sa te imprietenesti cu mandrele oitze/capritze/ vacutze/ ...tze/ ..tze/ nu tze-tze/ tzapi/ boi/ miei/ purcei/...ei/...ei...Just for the fun of getting in touch with your animal side :)) What do you say, huh? :))

Mona spunea...

eu???!!!!

parol!

nici nu stiu cum arata exact un miel :)))

Mona spunea...

da! propun sa mulgeti si voi ceva, daca ma acuzati de muls!

hai hai hai

Codruttzz spunea...

diana: mi-ar placea sa mulg niste tze-tze d'alea de care vorbeai tu :))

mona: as mulge o masina de motorina :))

WinDance spunea...

Eu am sa profit de faptul ca am muls vacutzele din grajdul bunica-mii(pt ca ea era mult prea obosita sa mai faca SI asta) destul timp in tineretile mele ca sa o mai fac si acum...si, da...am sa postez drept victima in aceasta ipostaza...Imi pare rau...No can do...

...de fapt nu-mi pare..da` trecem peste asta :))

Mona spunea...

dudes and dudettes asa am muls si eu vacile lu brad pitt din ograda ca era prea ocupat cu holywood-ul...

vreau probe!!!! fotografii!
codruttzz...bovine mama :))

am putea sa mergem o data :)) cred c-ar iesi niste poze exceptionale

unde sta bunica ta diana?

WinDance spunea...

:)) In judetul Ialomita...si mai am una bucata bunica in jud. Braila...saau...daca nu..putem sa mergem sus, sus, la munte, sus si sa prestam serviciile de "mulgatori" oamenilor nevoiashi :))))) Voluntari la muls =))


'Aaai, sa-mi trag una!! Ce iese din post-ul asta! :))) =))

Mona spunea...

:)))))
e bine ca macar sunt pozele cu capre :))) altfel zicea lumea ca suntem schizofrenici :)))))

WinDance spunea...

Mona, crede-ma ca pozele nu ne ajuta foarte tare! :))))

Mona spunea...

:)))
o sa ne zica lumea pe strada "luati-va o camera (de chat) " :))

bai brb ma duc sa fac pishu :)) sa nu scrieti prea multe :))

Mona spunea...

gandindu-ma mai bine :)) nu cred ca are cineva rabdarea sa citeasca ce scriem noi aici :))

necomercialilor ce sunteti! :)))

WinDance spunea...

Eu am fost o idee mai devreme...Daaaamn, I'm fast! :))

WinDance spunea...

Ce mai postam noi doua in aceeasi secunda...s-a terminat! :)))

Codruttzz spunea...

deci....bine naiba ca s-a mai eliberat si pe la mine...sa pot tine pasul :))

sunt de acord sa mergem si la bunicile tale drage, Diana, si la munte sa mulgem voulntar niste vaci dispuse sa se lase mulse de niste incepatori ca noi :)) wow ce am reusit sa scriu!...si sa facem poze...

Mona, incercam sa fiu creativ...adica pana si o masina se poate mulge...unde a ajuns tehnologia asta....

camera? a zis cineva camera? :))

WinDance spunea...

Si acum intra si Codruttzz in scena pe aproape aceeasi secunda :))))

Codruttzz spunea...

inca ma incalzesc :))

Codruttzz spunea...

am o propunere :)) vreti sa o auziti? :))

WinDance spunea...

Mona: si ce daca nimeni altcineva nu mai are rabdarea sa citeasca??!! Macar noi ne distram, nu? :)) In inertia noastra animalica sau nu...(pfff...cum a sunat asta :)) )

WinDance spunea...

Codruttzz: pe cine sa auzim? pe capra? pe vaca? pe scroafa? :)) =))

Mona spunea...

suntem numai ochi crodruttzz

Mona spunea...

diana asta-mi aminteste de perioada din liceu cand rupeam mircul :))
ce vremuri...

WinDance spunea...

Aualeeeu! Fanatici! :)) Love at first "asl pls" :))

Mona spunea...

been there, done that!
heh!

Codruttzz spunea...

deci...propunerea :))nu cine stie ce animal ii trece prin cap Dianei..era sa spunem tot ce vrem pe unul din posturi :)) ca sa nu scriem uin 3 locuri diferite...pentru ca oricum nu mai se scrie la subiect..si oricum doar noi 3 ne mai intelegem :))

WinDance spunea...

Eu as fi de acord...anad in vedere...ca daca adunam...mai avem un pic si facem si aici suta :))

Mona spunea...

pai oricum de 20 de min scriem numai aici

so, ramanem aici :)

Codruttzz spunea...

ce bineee!!! in sfarsit am gasit si noi o casa :)) ...deci...si acum despre ce vorbim :))))) :P

Mona spunea...

despre decoratiuni interioare :)))))

WinDance spunea...

Mona, mi-ai luat vorba din gura! Chiar vroiam sa intreb cine aduce sifonierul :)))

Mona spunea...

codruttzz! asa a promis dincolo, pe veranda :)) ca arunca sifonierul pe noi

Mona spunea...

deeeeeeeeeeciiii eu vreau gargaritze pe tapet la mine in camera!
si oglinda mare pe tavan :))

WinDance spunea...

Eu sunt mai melancolica un pic si vreau draperii aramii cu portativ pe ele....si patu` fara picioare...cat despre pereti...ii desenz eu :))

WinDance spunea...

Mona...pot sa vin din cand in cand la tine in camera? Nu de alta...da` imi place ideea cu oglinda pe tavan :))

Codruttzz spunea...

ma cam depaseste situatia cu decoratiunile :))

dar..lasand sifonierul la locul lui...adica afara...am si eu cateva dorinte masculine de la casa asta :))

1) vreau un fotoliu din ala mare cu ridicare de picioare si masaj in fata plasmei :))

2) camera mea sa fie alb si negru cu pat cu apa si lumina difuza!

3) ...hmmm o baie doar pentru mine! ca imi place intimitatea in momentele de "creatie" :)))

Codruttzz spunea...

4) vreau si eu oglinda..dar nu pe tavan ci pe tot peretele conex cu patul :))

5) si daca tot e camera alb-negru sa fie si cu motive japoneze :)) si eventual cateva gheise mere prezente :))))

Mona spunea...

dude, nu-mi lua ideea cu oglinda!!!

i mean trebuie sa fie ceva care sa ne atraga la celalalt in camera, ca altfel nu ne vedem decat in living. sau pe chat :))
so, mie-mi place ideea cu desenatu la diana, ca vin si eu din cand in cand s-o ajut.
iar la jorj imi place ideea de alb pe negru si vin si ma holbez la pereti.

si vedeti ca io-s aia mai mica :D vreau sa-mi faceti sa pap, sa ma tineti in brate dupa ce pap sa fac burp! si ... cam atat. :D

Codruttzz spunea...

:)) bine cedez...luati voi oglinda :)) adica tu Mona! Pai si eu pentru ca sunt barbatul in casa trebuie sa fiu ingrijit..adica masa calda, apa la fel si patul exact la fel :)))

WinDance spunea...

=)) Mona a fost chiar dulce...tu, Codruttzz...misogin pana'n maduva oaselor...Dupa ce ca iti gatim duminica...ntz ntz ntz...eu zic sa stai in camarutza ta pana duminica...nu se stie niciodata...ca, deh..tu, misogin fiind, trebuie sa fi aflat ceva despre diabolica minte a femeilor, nu? :))

Codruttzz spunea...

adica sunt pedepsit? dar ce am facut? :(( si daca sunt pedepsit..i go to your room? :)))

WinDance spunea...

=)) Ma, cum se eschiveaza, el! N-ai mai vazut! Imi place cum ai ales sa te conformezi... :))

Codruttzz spunea...

pai asta e...ca eu sunt baiat ascultator...:)) nu inteleg de ce am fost pedepsit :))

Mona spunea...

si mie imi place :)) at least he's not comming in my room :)))

Codruttzz spunea...

=))

WinDance spunea...

Nobody said I am going to be in my room at the same time he will...:))) Cat timp nu..."creeza" pe pereti sau perdele...e ok... :))

Codruttzz spunea...

......deci niciuna nu ma vrea...nimeni nu ma vrea...ma bine ma mut :(( ce pana mea!

Mona spunea...

:(( nuuuuuu
:(( uite ce-ai facut diana daca nu l-ai primit la tine in camera!!! uite!!!

actul 1, scena 1 : The first fight!

:)))

Codruttzz spunea...

...si actul 1 scena 2: IMPACAREA!!! ca e mai dulce decat toate :))

Asa ca..hai Diana sa ne impacam...si tu Mona...haideti sa cadem cu toti de acord asupra pozitiei....adica asupra...sau deasupra..statului fiecaruia..sau staturii :)) ...la naiba ce a iesit :))

Mona spunea...

al naibi subconstient :/ :))

Codruttzz spunea...

...daaaaaaaaaa :)) deci daca m-ar intreba cineva ce mi-ar placea sa fac cu voi doua daca as putea...as zice ca as vrea sa imi faceti de mancare :)) dar..la naiba... nu ma intreaba nimeni!! :))

Mona spunea...

ai zis ai zis!!!
de-acum chiar nu te mai intreaba nimeni!

mancare sa fie!
mancare oricum era :)) nu diana?

p.s. diaaaannnaaaaaaaaaaa !!! don't leave out here alone with the hunter :((
:))

Mona spunea...

me* :))
m-am fastacit

Codruttzz spunea...

:) deci...mancare sa fie..sau mancare sa este :))

...searching...target found....fire??? :))

Mona spunea...

fire in the hall sa este.

desi sper sa nu iasa tot fire din cuptorul nostru...
:\ i still have a doubt

Codruttzz spunea...

hahah :) e doar musaca :)) ce fire sa iasa?!?!?!? :))

Mona spunea...

atata timp cat ai ceva in tava, musaca sau orice altceva, tot drumul la foc trebuie sa-l dai :p

off barbatii astia, numai sa ne subestimeze cand vine vorba de bucatarie

Sagi spunea...

da vad ca aveti ceva timp liber. la munca baaaaa :)