2009/01/01

..after party

O singura intrebare imi mai amintesc dintre multele pe care ni le adresam azi noapte. Si anume : Cine dracu' e James Dean si de ce apare pe peretii din clubul Phoenix?!
...si azi cand m-am trezit primul lucru pe care l-am facut a fost sa-l googlez, si asa am aflat ca-i actor. De ce apare in poster pe peretii din club nu stiu, vorba cuiva aseara :)) "ca intrebi unui barbat "o iubesti?" inteleg, el iti raspunde "nu", dar sa-l intrebi si "de ce n-o iubesti??" e prea de tot :))









Marylin Manson -The Beautiful People

12 comentarii:

Tiberiu-Eduard spunea...

V-am zis frate... soro ca e actor. Hya!

Mona spunea...

cand ai zis te-a auzit cineva? :))

adevarul e ca mie-mi suna numele lui a actor, dar daca era alpinist??
n-am vrut sa risc.

Tiberiu-Eduard spunea...

Frate... soro, e James Dean, moartea femeilor... la naiba!

Mona spunea...

:-s si io de ce nu eram la curent cu asta?!
:-s

Mona spunea...

poate ma tragea curentu' si de-asta nu eram la curent.

Mickey$$ spunea...

mai multe poze plsssssss.... MORE MORE MORE

Mona spunea...

mickey, le-am dat send lu' burakuku

schmidtanu spunea...

se stie ca a fost actor mah. doar a fost james dean.

Mona spunea...

undeva in subconstient stiam si eu, da' na.

Tiberiu-Eduard spunea...

James Dean frate...

Mona spunea...

frate soro, sora eu, tu frate :)) o sa asociez imaginea lu' dean asta de rev2009.
cum a fost la revelion in 2009?
-james dean. :|
o a fost james dean acolo?
-rev 2009. :|
vezi??
va jucati cu mintea mea!!!

mai bine era james hetfield in tinerete

Tiberiu-Eduard spunea...

E mort frate! Soro! E mort din '55!