2009/01/22

...oamenii's slabi si miopi

Ultimele zile au fost un fel de Big Brother pentru mine. 16 oameni inchisi intr-un spatiu la fel de inchis, 13 ore pe zi, nu ne-am miscat din arie. Mi-au tot sunat telefoanele si nu le-am avut tot timpul cu mine, nici chef sa-i sun pe ceilalti n-am avut dupa 13 ore de intins creier pe pereti.
Traiesc.
Azi joi, 22 ianuarie se fac 6 zile de cand stam inchisi. De azi am inceput sa clacam. Inafara codurilor imbecile pe care le avem in cap, a ritmului pe care trebuie sa-l respectam fiecare, ba asteapta-l pe unul, ba ajunge-l pe unul din urma, a nervilor si nesomnului, azi am reusit cu brio sa clacam. Prima cearta, primele mari injuraturi.
As multumi cuiva din cer daca exista acolo sus, c-a dat cola, cafea si tigari in zile ca astea.
Oamenii-s slabi si miopi...dar asta stiam. Ce nu stiam e ca obisnuinta de a le vedea fetele zilnic nu-ti izbeste in ochi defectele ci mai mult lucrurile simpatice din ei.




Trooper - Cantecul lebedei

2 comentarii:

hybrid4u spunea...

orgie? experiment? ce faceti voi acolo?????
:X

Mona spunea...

secret