2009/01/03

Motive pentru care este mai bine sa fii singura!

1. dimineata cand ma trezesc nu trebuie sa miros odoarea de pisica lesinata in gura lui.
2. nu trebuie sa-mi incarc factura telefonica cu mesajele de rigoare “te iubesc”, apoi peste juma de ora“ti-am spus vreodata cat de mult te iubesc?” apoi peste alta juma’ de ora “stii ca te iubesc nu?”(no mai du-te si te culca ca stiu!!)
3. nu trebuie sa ma gandesc sa-mi fac planuri de miercuri pentru weekend si pot primi oferte de iesit pana inclusiv vineri seara.
4. pot fi surprinsa la telefon de fel si fel de masculi fara sa ma scuz intr-un fel de asta in fata lui.
5. numai eu am parola de la yahoo id-ul meu!!
6. flirtul cu un alt barbat inafara de el poate dura mai mult decat o zi!
7. seara in camera mea nu va mai mirosi a ciorapi murdari.
8. imi voi dezvolta simtul spontan de a face multe lucruri pentru ca nu trebuie sa ascult de parerea nimanui (acum? DA!)
9. nu voi mai fi nevoita sa gatesc!
10. nu voi mai astepta cu nerabdare sa observe cand ma vopsesc sau cand imi schimb tunsoarea
11. si daca duc gunoiul singura ce? :))
12. o sa-mi iau un desfacator de conserve si borcane
13. ...si poate o sa trec si pe la sexshop. :))

17 comentarii:

Anonim spunea...

:)))) nu esti sanatoasa

schmidtanu spunea...

corect, corect...
motive ptr care e mai bine sa fii singur:
1. te speli pe dinti cand te trezesti, nu te ridici inainte cu 20 de minute doar ca sa revii in pat( iti pute gura, boule).
2. nu trebuie sa-i dau 2349852695 sms-uri cu te iubesc, singurul mod de a asigura-o ca asa e (oricum nu ma iubesti, boule)
3. iesi cu cine vrei cand vrei (iar ai iesit cu baietii, boule)
4. nu trebuie sa-i asculti crizele gen "gelosule, n-ai incredere in mine" cand o intrebi pur si simplu cu cine vb la telefon (el oricum intelege, nu ca tine, boule)
5. nu-mi cere parola de id si drept compensatie mi-o da pe a ei(stiu eu ca tu vorbesti pe mess cu x-uleasca, boule)
6. nu te bate la cap daca te uiti la vreuna, fie si in treacat (ai vrea sa fii cu aia, boule)
7. nu trebuie sa-ti lasi ciorapii murdari in camera doar ptr ca nu mai ai loc de hainele ei in masina de spalat si in cosul de rufe(stiu ca nu era loc dar trebuia sa te gandesti, boule)
8. nu trebuie sa te care prin oras ptr "a ne plimba", mai ales ca stim ca asta inseamna magazine, vitrine s.a.m.d.(hai sa vad si eu cizmulitele astea, iubitule *ce bou*)
9. nu risti sa mori(sper sa-ti stea in gat, boule)
10. nu se va supara pe tine atunci cand observi cu 5 minute mai tarziu ca s-a vopsit, ca s-a tuns, daca nu vezi in secunda 1,23 e oricum prea tarziu(degeaba-mi spui acum, boule)
11. te duci cu gunoiul cand trebuie, nu ptr fiecare coaja de portocala (oricum nu a fost destul de zemoasa, boule)
12. nu te intelege cand vrei totusi s-o ajuti la gatit(pleaca de aici, mai rau ma incurci, boule)
13. nu iti sare-n cap daca pronunti cuvantul sexshop (esti un pervers nenorocit, boule)

Anonim spunea...

dar pe tine te vrea cineva ?

Mona spunea...

ce interpretari bune daniel :))

anonim pe mine sau pe shmidtanu ??
ca sa stiu daca ma atac eu sau il bat pe el pe umar sa se atace :))

schmidtanu spunea...

cred ca anonimul 1 e alt anonim decat anonimul 2. sau mai stii?

Mona spunea...

si eu spun ca-s doi anonimi.
ma bulversez de cap daca apare si al treilea.
:p

schmidtanu spunea...

cati anonimi pot exista pana la urma? nu cred ca foarte multi. si daca nu sunt anonimi si sunt anonime? si care ar fi diferenta intre un anonim si o anonima? ce de intrebari!

schmidtanu spunea...

aaaaa, dar daca ai un copil si-i pui numele Serbanescu Anonim? :))))

Mona spunea...

o sa-l alinte colegii de gradi' Ano :D

Anonim spunea...

era vorba despre tine , anca... ;)

Mona spunea...

tananananananaaaaaam
anonimul 2 contraataca!!
:))

e irelevant cine ma vrea pe mine, atata timp cat eu nu vreau pe niciunu dintre ei :)

Mona spunea...

daaaaaar intr-o zi iubirea imi va sfasia cutia toracica!!!
:))
sunt sigura.

schmidtanu spunea...

iubirea asta e cam naspa asa, daca sfasie cutii toracice. nu putea si ea sa faca ceva mai putin dureros? sa intepe sau sa ciupeasca, ceva de genul. sau vrei tu sa te sfasie? atunci ai putea sa-ti imaginezi iubirea ca fiind un animal infometat, care rupe tot ce prinde.

Mona spunea...

io imi imaginez iubirea ca un picamer, asa se scrie?! cu funditza roza :D :))

Anonim spunea...

nu , e irelevant faptul ca tu nu doresti pe nimeni.pentru ca nu esti in postura de a alege pe cineva.esti ceva in genu` tipelor alea din reclama " numai sase-s norocoase...tra la la , la la la la.".

Mona spunea...

nu e irelevant ca eu nu-mi doresc pe nimeni, e irelevant ca tu tragi concluzii despre mine necunoscandu-ma mai deloc :)
so, irelevante sunt comentariile tale aici anonimule.

David spunea...

super tare