2009/01/03

concediu!!!!

Oficial maine este ultima zi de munca :D adica de maine oficial vorbind intru in concediu :D in caaaare ma voi duce la munte si-mi voi tabaci funduletul mare pe partie :D si voi bea vin fiert si voi rade pana voi lesina din cauza lui siiii voi face poze multe multe daca nu va ninge si nu va fi suficient de frig incat sa-mi inghete mana pe basculanta (aparat) saaau din cauza vinul fiert si a starii de ebrietate! :D
Imi pare rau ca n-am mai facut poze dar n-am mai avut timp :(
ASA :D
Si cel mai important aspect...toate lucrurile astea de mai sus, le voi face fiind imbracata in tzoale normale!! :D Normale ce nu implica culoarea verde a tricoului meu de munca!!!! IUHU! (a se vedea in imaginile de mai jos)
si asa cum spunea cineva "nu's aici sau mai pe romaneste not at my desk" , :)) asa spun si eu mai pe romaneste pray for my ass :)) caci eu cu siguranta nu voi avea timp de asta! :))










Vank- Doar o noapte de adio

4 comentarii:

Anonim spunea...

tu de maine intri in concediu? iar eu de luni incep serviciul :(((((
Si cand te intorci? Si unde te duci? pe rand :)

Mona spunea...

ma intorc pe 8 cred.
si ma duc la bran la o cabanuta.
:D
n-am mai avut concediu din iulie :)
app, daca vrea cineva sa vina cu mine, este binevenit, mai am un loc in pat langa mine :))

Anonim spunea...

eu m-as baga, dar.. lucreeezzzzz
dupa cum observi sunt multe z-uri, asta inseamna cat de intensa e suferinta :((

Mona spunea...

lasa cosmine ca tu faci 2 pasi si esti la munte, te poti relaxa mai des ca mine :) cu conditia sa-ti permita si munca.
si daca nu-ti permite tot poti sa tragi o fuga pe partie cand ai chef.:)
eu o sa ma rog la muntii dobrogei sa se faca mari si voinici. :D poate poate.