2009/01/14

..in my pants game

Am gasit pe pagina cuiva un lucru haios si m-am gandit sa-l incerc, asa ca am ales unele dintre cele mai "potrivite" piese din playlist si le-am adaugat la sfarsitul titlului lor "in my pants".
Regula este ca in paranteza sa se dea si un fel de explicatie.
Asta a iesit:

1. Keane- She has no time in my pants ( adica e ocupata, well she's a busy girl!! )
2. Muse- Supermassive Black Hole in my pants ( asta nu-mi suna a bine :)) )

3. Pearl Jam - Last kiss in my pants ( de ce ultimul?? oamenii ar trebui sa pupe tot timpul ceva acolo cand ma enerveaza!! )
4. Nouvelle Vague- Let's dance in my pants (uh, :D this is kinky )

5. Jim Sturges - I've just seen a face in my pants ( mm, don't know about ya, but those are not my pants!!!) :))
6. Pink Floyd - Wish you were here in my pants ( mm, barbatii din ziua de azi nu stiu s-o mai spuna pe ocolite! Prea directi domnule!)

7. Stereophoenics - Pick a part that's new in my pants ( asta-mi suna a "iubitule, nu vrei sa incercam ceva nou? )
8. Coldplay - Gravity in my pants (daca te chinui putin facand aluzie la o latura poetica din tine, oricare tu, asta poate suna chiar romantic :)) )

9. Massive Attack - Black milk in my pants ( mm, cineva a mancat ceva stricat!! )
10. No doubt - Don't speak in my pants ( :)) vreau si eu sa intalnesc un om care vorbeste in timp ce ... :))) )

11. The Killers- Smile like you mean it in my pants ( punctul asta ar fi trebuit gandit de un barbat, pt ca sigur se refera la simulare!! ) :))
12. Katie Melua- Piece by piece in my pants ( bucatiiiiiica cu bucatiiiiica :)))) )

13 Fun Lovin' Criminals- Dirt in my pants ( ih! )
14. Manic Street Preachers- Your love is not enough in my pants ( asta e o replica mai moderna de a da cuiva papucii!)

15. Portishead- Undenied in my pants ( e si normal! ar spune cineva... )
16. Eddie Vedder- Society in my pants ( asta inseamna ca edi asta a fost un baiat popular in liceu! Cu siguranta asta inseamna...)

17. Morcheeba - Big calm in my pants ( lame! )

na, v-ati prins voi de idee! :))

Niciun comentariu: