2009/01/11

..intr-o lume de oameni dezghetati

Te duci cu cineva sa mananci in oras. Pizza, shaorma, supa de perisoare orice ar fi ea, trebuie sa fii atent sa nu-ti ramana ceva printre dinti imediat dupa ce ai terminat. Cui nu i s-a intamplat sa uite sa mearga imediat la baie ca sa-si verifice lopatarii??
Daca esti cu cineva cu care iti permiti, intrebarea nu este deplasata, ii ranjesti putin si celalalt iti spune ca ai dintii ok.
Ce se intampla atunci cand observi la el ca are bucati de masline, branza, rosii, etc etc etc printre dinti si totusi fiind la prima intalnire sau fiind cu un om cu care in ruptul capului nu iti poti permite sa-i atragi atentia pentru un asemenea lucru.
Primul lucru care iti vine in minte este sa-l intrebi tu pe el/ea daca dintii tai sunt ok, sau sa te ridici si sa te duci la baie in speranta ca gestul tau va fi bagat de seama.

Nu stiu cum vi se pare voua, dar mie situatia asta mi se pare definitorie in alegerea celui cu care stau la masa. Nu neaparat pt atentia cu care trebuie sa ia in serios fiecare minim gest pentru a impresiona, implicand aici mersul la toaleta dupa fiecare 3 inghitituri, dar imi place sa cred ca oricine isi poate permite sa-mi spuna daca mi-a ramas o maslina printre dinti.
:D
Adica fac un joc de imaginatie simplu, daca el nu-mi poate spune ca am o bucata de maslina intre dinti, oare cum imi va spune cand mi se va duce firul de la dresuri sau cand mi se va deranja parul, sau machiajul, sau cand ma voi pata?!
Traim intr-o lume de oameni dezghetati si asta ar trebui sa ne ocupe tot timpul!

2 comentarii:

Codruttzz spunea...

corect! dar daca nu spune nu numai ca vede el/ea dar vor vedea in curand toti....si sa vezi atunci rusine cand realizezi...foarte tarziu...cum ai aratat :)) e valabila si pentru cojile de seminte din gingii si pentru puchinetii de la ochi si pentru mucii din nas...eu spun tot timpul :))

Mona spunea...

exact!! :))
mucii daca sunt in nas nu-i bai, sa nu fie inafara lui!!! :))