2009/01/16

...un mod de a cauta culoarea

Aseara am fost in vama veche. Nu stiu de ce am fost in vama veche, de fapt stiu, pt ca eram in mangalia, dar nu stiu de ce am insistat sa ajung in pustietatea aia de vama. Doar ca si concept, c-am fost in vama, pt ca oricum era o bezna de nu-ti vedeai nici picioarele cand le misti.
Dupa asta am mers la o sala de repetitii din constanta, sa-i ascultam pe baieti cum se hardcoresc. Ce baieti? Niste baieti din cartier. Oamenii au scule, un posibil talent, si-au facut sala adica si-au pus cofrage de oua pe pereti si se joaca si ei din cand in cand.
Am plecat de-acolo cu timpanele semi-sparte. Nu mai fusesem de cateva luni bune ce-i drept intr-o sala.
Si-am incheiat seara in pufuleti cu Iulia care mi-a promis ca ma plimba primavara asta prin tara. Si nu numai.
...well, macar am reusit asa sa ma destresez.







Deliquent Habits - Return Of The Tres

4 comentarii:

Codruttzz spunea...

iar tu si o fata.....dubioasa mai esti de la un timp :)) dar placuta :)))

Mona spunea...

:D
eman dubioshenii placute :))
wanna join my dubiosheison land? :)))

Anonim spunea...

if your dubio...dkjsdkhf land is u and a girl i'm in2 !!

Mona spunea...

:D
dubiosule!