2009/01/11

Mama e sigur de pe alta planeta!

Am racit! Nu stiu daca vin cu virusul de la munte sau am racit in cta, dar de 2 zile sunt cobza.
De ce oamenii privesc raceala ca un lucru ingrozitor? Adica, atata timp cat din tine mai ies stranuturi si muci inseamna ca ceva inca mai e putred in interior, ceva misca in tine!!
Si cu cate pastile si efervescente au aparut, raceala mi se pare un fleac.
De fiecare data cand ma simt rau sau ma doare ceva ma pun langa mama in pat. Ma asigur ca-i tata pe undeva prin casa, ma furisez langa ea in pat si ma fac ca dorm cand apare bosu. Cred ca bolboroseste el ceva cand ii iau locul, dar am si eu nevoile mele!!
Nu e nevoie decat sa-i simt caldura corpului undeva pe langa a mea. Si eu nu-s mamoasa de felul meu, dar caldura corpului ei nu se poate compara cu nimic . De aici am dedus si ideea ca mama e un personaj dubios in viata noastra, (mai dubios ca Mos Craciun).
Desi e pe de o parte cel mai stresant glas din prajma mea, mereu a reusit sa nu ma dezamageasca atat de tare pe cat au facut-o oameni mai putin importanti.
Si cand ceilalti reactioneaza intr-un mod egoist, ea e mai altruista si decat Papa. De-asta e dubioasa.
Oare dac-as lega-o de calorifer cu un revolver la cap, mi-ar spune de pe ce planeta e si ce ascunde de fapt?!
Asta apropo filmului “k-pax” pe care i l-am bagat azi pe gat sa-l vada.
Ma uitam la ea si nu se dadea de gol prin nici o expresie a fetei...
Mama sigur e de pe alta planeta!

2 comentarii:

Codruttzz spunea...

o data dubioasa...pe veci dubioasa :)) asa sunt mamele...dar nu toate :)) asa ca ai grija de dubioasa ta!

Mona spunea...

:D
am grija.