2009/01/15

...revelatia unei nervozitati

Azi a fost cea mai lunga zi din viata mea!
...la munca, unde altundeva?!
Ma, n-o sa inteleg niciodata, daca termenul tau de plata pt o rata este 16 ale lunii, de ce trebuie sa lasi tu impreuna cu 99.9 % din populatia constantei ratele pe datile de 15 si 16 ale luni??!!
Nu e normal c-o sa fie coada acolo si-o s-o injuri pe aia de-ti ia banii (eu) pt ca nu se misca mai repede, desi ea se misca muuuult mai repede decat s-ar misca 10 alti oameni aleatoriu pusi in locul ei. Dar nu, tu vii in fata domnisoarei respective(eu, iar) si faci cu unghiile taram taram asa de birou ca s-o enervezi si sa iti zica sa incetezi, sau sa te oblige sa te dai cu 3 cm mai departe de birou.
Am impresia uneori ca oamenii-s prosti. Dar n-o spun cu voce tare. Ma abtin pana cand dau din mine afara o teorie a evolutiei noastre in fata puturoasei aste societate pana cand scot tot sistemul ca fiind unul mai bolnavicios decat mintile noastre.
Azi insa nu.
Azi e timpul sa accept ca oamenii de pe urma complexelor pe care le tin in ei nu reusesc sa scoata decat partile rele din toata afacerea asta a temperamentului, a felului lor incat nu ti-e greu nici tie, nici tie, nici lor, nici mie sa-i numim prosti.
Mi-e scarba si simt cum mi se ridica porii pe sirea spinarii cand nu merge rotita aia deloc.
Si e si jignitor cum in prostia lor au impresia ca au dreptate.
Ma scuzati domnilor, dar sunteti prosti! asa trebuia sa spun.
... imi iau mantaua, mi-o dau usor peste celalalt umar si plec.
.... pana maine-mi trece.
...maine n-o sa va mai fac prosti.

3 comentarii:

schmidtanu spunea...

vezi ce afce munca din om? :)))

schmidtanu spunea...

face...edit mah

Mona spunea...

neom face!

face din prima, fara edit.