2009/01/26

...minunat inceput

Minunat inceput de saptamana !
Am primit dimineata un telefon care-mi confirma soarta pt urmatoarea luna.
Oficial sunt in concediu !!!!
Lucru care ma bucura la maxim pt ca voi avea timp sa ma odihnesc, sa invat si sa ma plimb.
De luni de zile ( de fapt de cand am inceput munca) imi doresc sa am si eu un concediu nesimtit in care sa spun "m-am plictisit! nu mai suport!".
Iar piesa asta imi pupa perfect starea ...

p.s. Detest retetele de prajituri cu "faina cat cuprinde"!

41 de comentarii:

WinDance spunea...

...si nu's numa` retetele de prajituri care contin textul "faina cat cuprinde"..si..da, chiar sunt hidoase :)) ..ca, deh...de cuprins poa` sa cuprindaaaaaaa...valeeeu...mai mult decat trebuie sa cuprinda :))

P.S.: Distractie placuta in luna de concediu. It sounds like you deserve it ;) :-)

Mona spunea...

:)) e mult prea vag "faina cat cuprinde"!!! la mine faina cuprinde pana face cocoloase :))

ms diana :D

Mona spunea...

aaa, sper sa-ti placa melodia :D

Codruttzz spunea...

ce aveti voi fetelor cu expresia asta?? se vede ca nu prea puneti mana pe cratite si olcioare ca sa intelegeti adevarata valoare a expresiei! :)) offff

Mona spunea...

:)) codruttzz e iritat de parca ne maritam cu el si nu stim sa gatim
:))

Codruttzz spunea...

clar! pai gurmandul din mine ce poate sa zica...si cum sunteti voi doua de nepricepute cred ca si "sare dupa gust" o interpretati gresit :))

Mona spunea...

eu zic sa-ti gatim o data codruttzz :D ca sa-ti demonstram ce viitoare excelente gospodine vom fi :D

Codruttzz spunea...

sunt de acord! :)) dar vreau in scris...acordul adica! si apoi....sunt liber sa vin la masa cand sunteti voi pregatite :))

Mona spunea...

perfect.
meniul il alegem noi da?
numai sa ne spui ce nu-ti place sa nu facem vreo gafa. :))

diana ? :D ai vreun sortzuletz secsi pe-acasa? :))

Codruttzz spunea...

gata!

Puneti voi in meniu vreo 3-4 feluri de mancare pe care stiti sa le faceti...si eu aleg unul din ele :))

si...va rooog...fara sortulete secsi ca numai la mancare nu o sa ma gandesc apoi :))

Mona spunea...

o sa fie greu intr-adevar sa ne decidem numai la 3-4 retete :))
cultura culinara nu ne permite sa ne restrangem la numai 3-4 :)) daaaaaar ne descurcam noi

dianaaaaa, unde esti?? trebuie sa discutam :D

Codruttzz spunea...

asa...deci puneti-va voi de acord...discutati...barfiti...faceti planuri...retete si alea alea...si cand va hotarati ma anuntati! eventul imi pun eu bucataria la dispozitie :)) ce nu face omul pentru o masa de calitate :)))

WinDance spunea...

@Q#%$%&^%*%&^*$^(&@# Vaaaaleeeu,cate se pot intampla in decursul a catorva ore...!!! Da!Cum? Vin! :)) Facem! Cum sa nu! Da` cum adica suntem doua nepricepute???? :-O .............................Am lesinat un pic din cauza socului, ma scuzati... Ce'nseamna asta???? Auzi, Mona? De gatit, gatim,da` ce facem dup'aia???O sa vrea sa ne ia de...neveste...Bigamia, normal ca n-o sa fie o problema pt el(o sa fie pt noi, da` nu ii spunem asta deocamdata..)...ba chiar o sa uite de ea...N-o sa ne mai vada decat pe noi, in shortzuletz :)) and he will ask for more :))...Offf...ce trist o sa fie a 2a zi...Sincer? Mi-e un pic,asa,mila de el..Dar nu!!! Sa-i dam sa manance! He asked for it! :))

P.S.1: Melodia imi place rrrrau! :-)
P.S.2: Nu ii demomnstram lui nimic. Doar facem noi niste experimente :)) It will be a good day for science! =))

Codruttzz spunea...

deci: :)))

si daca tot va puneti pe treaba...si va tineti de promisiune...pot sa cer si desert? :)) in afara de clasica fantezie a doua femei care se bat cu frisca si "musca" una din alta... :))

Mona spunea...

hahahah :)))

cred ca-n 2 zile de discutii pe aceiasi tema ne decidem sa renuntam la mancare :))))

Mona spunea...

voi nu eh? :-s

WinDance spunea...

Haidi, Mona..ca doar am zis ca tai eu ceapa :))

Codruttzz spunea...

mona: eu zic ca doua zile e mult :)) cel mult prima seara :)) cat poti sa discuti despre mancare fara sa te gandesti la afrodisiace?? :))

Mona spunea...

diana :)) daca plangi iti fac poze

codruttzz :)) la ce imaginatie avem noi3 :)) tot ce e posibil.

Codruttzz spunea...

mai bine ii luam ceapa Dianei..ca ei ii place sa "boceasca" si dupa nu o mai scoti din bucatarie :)) cat despre noi 3 :)) sa avem noi gura si materie cenusie ca sigur nu ne plictisim!! :))

Mona spunea...

eu zic sa-i aducem dianei ceapa cat sa ne ajunga sa facem mancare 1 an :)) ca vad ca-i place ceapa

aaaa, si nu te uit :D vreau mamaliga. alta data :)

bine zis asta cu gura si materia cenusie :)

Codruttzz spunea...

...vrei sa faci mamaliga? :)) sau cum..nu am inteles!!

WinDance spunea...

Mona: orice de dragul artei!-ma refer la fotografii :))

Codruttzz: da, Monei i s-a facut pofta de mamaligutza...si daca am chef si imi face poze frumoase cat timp bocesc deasupra mesei in timp ce tai ceapa s-ar putea sa ii satisfac papilele gustative :)) :*

Mona spunea...

diana =)) this is gettin' kinky

WinDance spunea...

...and I'm lovin` it! =)) >:)

WinDance spunea...

Onion rulllzzz!!!!! =))

Mona spunea...

:D :))
cine-ar fi crezut cat ne va uni ceapa! :))

WinDance spunea...

...si-o pereche de casti...:))

Codruttzz spunea...

...dar mai ales un baiat :))))

WinDance spunea...

=)) Girl, you're funny!

Codruttzz spunea...

...Diana...sper ca nu te refereai la mine :)))

WinDance spunea...

...pai, cum? Nu facem suta si aici? :))

WinDance spunea...

Codruttzz...de ce ai sarit ...asa..ca si cum ar fi vorba despre tine? :))

Mona spunea...

deci punctul de legatura e un baiat adica codruttzz care a mancat usturoi (pfu) si care are o pereche de casti pe urechi :D

tadadadaaam
stii aia :)) diana+mona= ... ce vrei tu ca sa scriu love :))

codruttzz tu esti in postura de + aici :)))

Mona spunea...

mantanamia diana am scris amandoua la si 06 ;;)
this is a sign!!

WinDance spunea...

Diana + Mona = ... mmm...nu-ti zic...imi plac surprizele :)) Sper ca si tie :))

Codruttzz spunea...

mona...intotdeauna mi-a placut sa stau intre doua fete :)) mai ales cand sunt si "+" adica aduc o valoare adaugata :))

si...si mie imi plac surprizele :))

Mona spunea...

my god! sa nu-mi faceti vreo surpriza cand mergem sa gatim sa va gasesc pe amandoi "in cucuruz"-ul gol ca va bat.

ma sperii si fug!
:))

WinDance spunea...

Posturi diferite...da` vezi ca te contrazici un pic, dragul nostru Codruttzz...aici fugi de fete...dincolo vrei mushti tze-tze...Cum facem? :))

Codruttzz spunea...

unde am zis eu ca fug de fete???? poate fug dupa fete :)))...fete cu tze-tze :))

Codruttzz spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.