2008/12/31

...doua mii opt

13 lucruri noi facute in 2008.

1. am supravietuit atacului barbatilor asupra mea cu brio, terminand anul singura
2. m-au expulzat din facultate pe motiv de absolvire
3. mi-am descoperit pasiunea pentru fotografie
4. m-am plimbat cu motorul
5. am condus o masina fara permis
6. am intrat pentru prima data intr-un penitenciar ( in scop profesional :p)
7. am vazut Metallica live la Bucuresti (si mi-a ajuns)
8. mi-am schimbat locul de munca
9. mi-am facut 1842 de prieteni noi
10. am fumat tutun la narghilea si inca altceva
11. m-am ingrasat cu 5 kile
12. m-am maturizat cu inca 3 procente
13. si am avut 847464736264646 ganduri noi fata de anul trecut
filmul anului a fost: Across the Universe
trupa anului : Beirut
melodia : Deftones-Passanger
un sentiment : pasiune
culoare : galben
un cuvant : chaos


Va doresc experiente noi si frumoase pt 2009 si multa sanatate si luciditate in creier ca sa le faceti fata!
Ne vedem la anu’



Deftones - Passanger

4 comentarii:

schmidtanu spunea...

13 lucruri noi pe care nu le-am facut in 2008:
1. nu mi-am gasit jumatatea
2. nu mi-am gasit sfertul
3. nu mi-am gasit doispele,cinci la suta
4. nu m-am insanatosit la cap
5. nu am ajuns in tibet
6. nu am fost la curve
7. n-au venit curvele la mine
8. nu m-am intalnit cu ele la jumatatea drumului
9. numarul 9
10. nu am reusit sa zbor
11. nu am reusit sa aterizez
12. nu am inteles semnificatia propriului eu (am fost aproape)
13. nu am gasit raspunsul

din acestea, unele le voi face in 2009, printre care si nr 9.

Mona spunea...

=)))

schmidtanu spunea...

aaaa, am uitat sa scriu si astea:
filmul anului: A broken life
trupa anului: o trupa de care n-am auzit inca
melodia: aia a trupei de mai sus
un sentiment: inspiratie (asa si?)
culoare: nu galben :)) :P
un cuvant: haos (trebuie sa fiu de acord, ce e corect e corect)

Anonim spunea...

merci frumos :)

sper k in 2oo9 sa faci nici mai mult nici mai putin decat ceea ce ti propui, indiferent daca e un lucru minuscul sau unul mare...

ciao!