2009/05/05

De dupa

Imi exprim regretul pentru intoarcerea mea acasa prin acest : hdfjksbiubvgsbgfisdbv!
Pareri dupa 1 mai?
mmm, vama e prea aglomerata, asa era mereu dar parca ma simteam mai bine sa dea peste mine un roacker metalist sau un hipiot...sau chiar si un pancar...ei bine, nu-mi place sa dea peste mine x si y oameni care-i vad prin mamaia.
E ca si cum au facut schimb : pancarii au facut schimb cu oamenii de mamaia, caci foarte putini crestati mai vezi prin vama veche si daca cumva schimbul asta a fost posibil, damn u!
Nu-mi place.


Ultimul lucru care-l vreau e sa devina vama un loc de promenada pentru tot omul.
E cred un egoism care-l avem noi cei care mergem prin vama....asa ca sper mamaitilor sa nu va simtiti bine in vama si sa nu mai veniti! da?!
Dupa seara de unu mai petrecuta in vama am plecat spre malul dunarii asa cum va spuneam.


Initial la Ostrov unde ne-am delectat simturile intr-o casa veche de peste 150 de ani, am (u) mancat ciorba de peste, peste pe gratar, cartofi copti, am baut tuica si vin si am dormit cate 4 in pat inspre deliciul frigului care din fericire nu mai avea pe unde intra printre noi.


A doua zi am trecut vama spre bulgari, la Silistra unde am reusit in 2 ore sa facem cateva poze si sa admiram dunarea si ruinele de pe malul ei.
Dulciurile clar n-au lipsit, halva si ciocolata cu napolitane savurate pe bani bulgaresti.
Am facut diabet dar mi-a trecut.


Seara am petrecut-o intr-un sat de langa Ostrov, la Almalau, unde ne-am reunit cu oamenii si am incins cel mai bun gratar din viata mea : cu carne, mici, ceapa si paine calda facuta in casa.
Am baut vin de butoi, am ascultat muzica buna si mi-a parut rau pentru o secunda ca nu pot ajunge mai des in locuri ca acela.

La intoarcere, drumetia mi-a fost condimentata de ochii uimiti si lacomi ai copiilor din satele sarace, care ne priveau pe drum, in timp ce autobuzul nostru se grabea sa ne duca acasa.

As vrea sa fie 1 mai in fiecare weekend!

Niciun comentariu: