2009/05/18

Ca sa fi viu, trebuie sa traiesti!

Mi-a trimis Santi o leapsa de acum ceva zile pe care n-am onorat-o, dar o sa fac asta acum in cateva cuvinte, pentru ca asa e frumos.
Asa ca...

Sintagma asta imi aduce aminte de o alta pe care mi-a spus-o un prieten de-al meu si care suna cam asa "ca sa ai ce da, mai intai trebuie sa ai".
Prea departe asemanarea dintre ele, si totusi si cuvantul "cool" are tendinte cocalaresti, sau mie asa-mi suna.

Mie-mi placea mai mult daca suna asa : "Ca sa traiesti, trebuie sa fi viu".
Si totusi nu stiu cat de mult va lasa imaginatia sa inaintati dar si asa sintagma ma stopeaza pe undeva pentru ca e lipsita de sens.

Am ajuns astfel, eu si cu mine la concluzia ca mai bine ar fi sunat "Ca sa fi viu, trebuie sa traiesti!".
Iar campania si bannerul putea fi usor inlocuita cu NOI SUNTEM VII! :D

deci cu permisiunea d-voastra - pas, eu nu vreau sa fiu cool! :D

6 comentarii:

Anonim spunea...

cool e englişism, nu "cocălăresc".

Toata campania a fost indreptata spre tineret, si al lor teribilism.

Ideea e ca a prins deja forma, spre surprinderea mea s-a propagat destul de repede, si inca nu s-a oprit :)

Nu e de ajuns sa fii viu ca sa traiesti, parerea mea... Si plantele sunt vii, dar nu poti spune ca ele traiesc, nu? :)

Oricum, orice parere conteaza, ms pentru articol!

Mona spunea...

apai na, om ma simt si om sunt, am vorbit dpdv al unui om nu al unei frunze.
:D
na, nu-mi place cuvantul cool :D de regula il folosesc cand fac vreo aluzie :D

Mona spunea...

...aluzie la stilul..."englisism" cum ii spui tu.

Anonim spunea...

:))

Ok, om: se scoala dimineata, merge la servici, vine acasa, se pune in fotoliu, se uita la teveu pana i se face somn si apoi se culca ca maine tre' sa plece iar la munca.

E om, nu? Poti sa-i spui si frunza ca nu e mare diferenta :P E viu... dar traieste? :P Aici vroiam sa ajung :)

Ca sa traiesti trebuie sa ai pentru ce, sa nu consumi aerul de pomana.

Anonim spunea...

Ah, si inca ceva... tu esti cool, chiar daca nu vrei asta ;)

Mona spunea...

na am putea face o lista cate are omul si frunza nu, dar ne-ar lua o vesnicie.
problema se pune in a vedea lucrurile pe care le are prin ochii unui om si nu prin cei ai unei frunze.
de fapt despre asta si bateam eu in titlul asta nou.

iuhu sunt cool :)) :p