2009/05/10

Somnambula de sambata noaptea

Sunt somnambula.
Sau cel putin am o forma a somambulismului pentru ca nu ma ridic din pat dar actionez in mod inconstient in timpul somnului.
:D uau

Azi noapte, trecute 2 ore de cand ma pusesem sa dorm adica trecusem din starea de veghe in starea de somn, pun manuta frumos pe telefonul cu care dorm in pat, adica eu si telefonul avem o relatie intima noaptea, si-l sun pe El.
De fapt ma intreb daca pe El vroiam sa-l sun sau apelam pe oricare era ultimul in lista de apeluri efectuate recent.

Mi-ar placea sa cred ca vroiam sa-l sun pe El, nu pe altcineva la nimereala dar nu stiu cum reuseam eu asa inconstienta sa-l caut pe El la ultimii apelati si daca cumva El nu era printre primii 4 cati imi permite display-ul telefonului sa vad, daca il cautam mai departe.

Azi mi-a spus c-am vorbit numai franturi de idei si ca tot repetam c-o sa-i spun mai multe maine, adica azi.

Mi se pare un lucru destul de greu de facut, asta cu apelatu in cazul unui somnambul si ma intreb cate lucruri mai pot face.
De exemplu mi-ar placea sa stiu ca pot face omleta in timpul starii de somn.
hoho...
Dar...probabil c-as intra in cartea recordurilor si n-as mai fi asa de simpatica pe cat sunt acum. :D

7 comentarii:

WinDance spunea...

:)) Oooff...Glad i'm not alone... Eu am evoluat de la simpla apasare a unei taste de apelare, la trimiterea unui text precis prin sms ... Mare mi-a fost uimirea cand a 2a zi primesc intrebare de genu` "ce-a fost cu mesaju` ala?", iar eu nu imi aminteam sa fi trimis vre-un mesaj. Ce glume ne mai joaca subconstientu` asta... :-)

Mona spunea...

:D da da, e nasol...ca daca se agraveaza cine stie ce lucruri sacre divulgi :D

WinDance spunea...

...da` uitashi sa te'ntreb: tu numa` sambata esti somnambula? :))

Mona spunea...

pana acum da :D

Codruttzz spunea...

bine ca nu te apuci sa crosetezi sau sa cosmetizezi copacii din fata blocului...:))

Mona spunea...

:)) haha sa crosetez copaci, da :))

WinDance spunea...

:)) haha sa crosetezi copaci,... NU! :))