2009/05/17

A venit si-o simt! Vara...

Weekendul meu a inceput intr-un mod aiurea.
Ca-s eu firea spontana si stiu ca multi ati vrea sa fiti asa dar uneori nu-i asa de yellow treaba.
Ca ma apuca pe mine spontaneitatile stupide si incep sa fac si sa dreg si sa fug si sa behai si intr-un final sa rastorn toata treaba.

Pentru ca extremismul din mine nu ma lasa sa vad partile bune, dar ma gandesc ca daca nici p-asta n-o aveam, eram un om perfect si asta chiar nu era posibil. :D
Vineri am stat la povesti cu un prieten bun de care imi era atat de dor, si de povestile caruia am profitat la maxim cu ochii mari deschisi.
Adica asa O.O

Si sambata am petrecut-o prin vama veche, unde am mers sa vad procentul de studenti care-si permit sa viziteze locul magic inainte de sesiune, sa-si incarce bateriile pentru ce va urma.
Na, de multi bucuresteni am dat acolo si de o mare de oameni linistiti care se vazuse ca petrecusera din greu cu o seara inainte.

Am mancat o saramura de hamsii cu mamaliguta si ne-am intors in constanta.
Pe seara am iesit la una din terasele din mamaia sa ma indeletnicesc cu o salata de fructe si cu o sarba care din pacate n-am dansat-o.
Revin insa asupra acestui aspect in curand, intr-una din serile cand n-o sa ma mai pot abtine de batait inafara ariei scaunului.

Duminica am petrecut-o "in familie" cu El prin zona veche a orasului, luand amandoi pastila de fotografii de care duceam lipsa.
Seara, am mers la o super piesa de teatru pe care v-o recomand cu inima deschisa - Pana de automobil.

Observ cu bucurie ca vine vara si piciorusele mele isi simt lipsa fustitelor si rochitelor pe care incep sa le port si in care incep sa ma simt atat de bine.

Sa avem o vara cum n-am mai avut-o!
P.S. Sa-mi traiasca mamon!!! :D

Niciun comentariu: