2009/05/28

27 mai si Capidava

Ieri seara pe la 18 plecam din Constanta spre Capidava.

Cu inca 3 barbati in masina imunitatea feminina nu-si facea simtita prezenta slabiciune, pentru ca ea nici nu exista.
Insa pe la jumatea drumului cedeaza masina si zidul acela de aparare al barbatilor impotriva a tot ceea ce sensibilul feminin se clatina, nu mai avea nici o importanta.

Ma gandesc, nu des, dar acum ma gandesc ca toate problemele astea cu masina au facut ca destinul sa ma aduca in satul natal al mamei mele, care este undeva prin apropiere de harsova.

Rezolvam problema acolo, care desi pe moment se anunta o rezolvare de durata, la iesire din sat rezulta a fi una temporara.
Masina avea aceeasi problema, numai noi aveam 3 sfaturi in plus de la mecanicul din satul unde poposisem.

Pe la 22 ajungem intr-un final in Capidava.
Ne stabilim in tabara de lucru a tinerilor arheologi din romania care-si lasasera matele, transpiratia, bucatile de unghii tocite si tot sufletul de cu verile trecute pe asa zisele lor santiere, cetati si ruine in al nostru uzual.

Ii dam drumu la gratar, la mici, carne si ceapa; la vin si whiskey din cel scotian si nu numai si incepem usor usor sa alunecam, iar noaptea aluneca o data cu noi.

A fost o noapte plina : de la dansat sarbe la muzica macedoneasca, la new wave si raggae, la ska si indie; de la desenat pe picioare in timp ce se dormea, la ridicat cu salteaua in aer...
Cred ca si stelele aseara in Capidava erau in acelasi ritm de petrecere cu noi, pentru ca in timp ce muzica curgea in curtea taberei si asupra chipurilor bete si obosite, stelele isi asezau oranduiala lor pe cer.
De parca noi nu le vedeam pe ele, iar ele nu ne vedeau pe noi.

Am incheiat seara in aroma dulce a demisecului alb pe care-l sorbeam inca, de pe buzele noaste.

Azi dimineata am plecat sa vizitam vestita cetate si sa facem poze.
...si am ajuns pe malul dunarii cu picioarele in apa plina de ganganii plutitoare, cu ochii atintiti asupra posibilelor ascunse monede sau ceva-uri cu care ne-am putea mandri.

Am facut fotografii o mie si ne-am bronzat.

Va scriu acum toate astea in timp ce ma racoresc cu un compot de ananas...
.... si in timp ce mintea si trupul meu se pregatesc de noi calatorii si noi aventuri.

Niciun comentariu: