2009/05/08

Un dor...

"In seara asta a trebuit sa gatesc.
Doar eu si tata, o cina nemaipomenita.
Toata viata mea am asteptat asemenea moment, iar acum ca mi s-a oferit sansa, am incercat sa dau ce-i mai bun din mine.

Prin urmare aveam la dispozitie numai 20 de minute sa fac ceva cu care sa-mi impresionez bossul.
Am pus spaghetele la fiert, am facut rapid un sos care spre surprinderea mea a iesit chiar bun, si cand s-a deschis usa la bucatarie, totul era pregatit.

A mancat de-a spart si a savurat la maxim povestirile mele simple si neimportante din calatoriile de anul asta.
L-am facut sa rada, sa zambeasca, sa soarba vinul rosu din pahar si sa isi doreasca sa ma vada acolo in situatiile pe care i le povesteam.

La final m-am ridicat brusc sa-i iau farfuria din fata, iar el m-a apucat cu mana lui puternica de incheietura bratului si tragand in jos palma, m-a sarutat pe frunte soptindu-mi c-a fost cea mai frumoasa seara pe care a avut-o in ultimii ani.
Apoi a glumit asa cum numai el poate s-o faca, spunandu-mi : deci gandeste-te cum scapam o data de maica-ta!"

...imi doresc si eu un asemenea moment cu tatal meu.

Niciun comentariu: