2009/05/12

Ma doare spatele de atatea concluzii

De aseara am inceput sa urc pozele pe noul site si sper ca in maxim o saptamana sa-i putem da drumu. Timp in care ma voi ocupa de alimentarea lui cu fotografii si de inregistrarea numelui.
Picanterii.
Aseara ma jucam cu vechile mele fotografii si mi se facuse o pofta nebuna de pozat, si tot asa incep sa ma enervez pe sistemul asta de 2 bani care nu ma lasa sa fac ce-mi place, sau cel putin nu-mi da timpul incat sa fac mai des ce-mi place.

Nu-i nimic, nu ma enervez dar o sa-l fac sa-si bage unghia in gat, pentru ca n-am de gand sa stau si oricum o sa-mi rezerv spatiu si timp pt poftele mele.

3 zile mai sunt pana la Depeche Mode si asta inseamna 2 zile de plimbat prin Bucuresti, cand am de gand sa respir aer proaspat de Cismigiu in infundatura aia de capitala si nu numai.
Frumoasa antiteza... poate o sa reusesc s-o vad si din spatele aparatului.
Si de fapt acum imi dau seama ca eu n-am privit niciodata Bucurestiul ca un loc unde sa pot poza, si cred ca n-ar fi tarziu s-o fac acum.

Intr-o alta ordine de idei de azi mi-am promis sa fiu un om mai intelegator, mai rabdator si mai Eu.
Mi-am dat seama ca vechea cortina de om cu asteptari marete ar trebui sa intre in carantina.
Cel putin pentru moment...

Pentru mai multe informatii accesati site-ul spitalului 9, de nebuni.

Niciun comentariu: