2009/05/08

Orgoliu prin fibra

Sa ne multumim noua insine c-am reusit sa scapam de epoca messengerului.
Cel putin generatia mea a reusit cu siguranta.
Cei de dupa noi, inca mai prezinta tulburari in ceea ce priveste statutul lor pe messenger.

Si ca sa va exemplific, o sa va povestesc urmatoarele...
Nu sunt singura care nu vede messengerul ca o activitate unica in fata calculatorului. E clar ca atunci cand esti available pe mess mai faci si multe alte lucruri acolo : curat prin camera sau in calc, lucru in diverse programe, poate te uiti la un film, poate citesti ceva etc etc.

Desi suntem toti de acord cu acest lucru pentru ca toti practicam asta, lasati-ma sa cred ca nu-s oameni care deschid calcu doar ca sa stea pe mess, ne si botim prostesc pe asta.

In general dimineata inainte sa plec la munca, imi deschid calcul si ma asez acolo cu un "prin casa", numai in cazul in care cineva ma vede si are nevoie sa-mi transmita ceva.
Si ma trezesc azi cu un sms pe telefon c-am primit ignore de la cineva caruia nu i-am vorbit pe messenger.

Asta n-o s-o inteleg niciodata : ignore-ul il dai atunci cand cineva te deranjeaza si nu te lasa in pace, dar atunci cand omul ala nici nu te baga in seama, de ce-i mai dai ignore?
Poti frumos sa-l stergi, si pentru el si pentru tine va fi acelasi lucru : nu veti mai vorbi.

Dar nu, ulterior mi-a explicat un tanar care e treaba cu ignore-ul : este o chestiune de orgoliu, e ca si cum dai papucii cuiva, intotdeauna cel care va zice stop, va suferi mai putin decat cel care este parasit, ignorat samd.

....tare am mai imbatranit si mult ne-am mai maturizat dragilor.

2 comentarii:

Codruttzz spunea...

hahahahahahahahahahaha...ti-a dat papucii pe mess??? :))) tare asta!! Offf mai Mona...o sa iti treaca mai greu tie :))

Mona spunea...

:)))