2009/05/18

Cum trec banii pe langa mine

Azi dimineata am fost la banca, sa-mi scot niste bani pe baza de buletin pentru ca am niste probleme cu cardul.
Si intru acolo ii dau lu tanti cartea de identitate face ea ce acte trebuiesc acolo, semnez o cerere de retragere numerar de 250 de lei si astept sa-mi dea banii.

Moment in care ma trezesc cu 250 de euro in fata si cu un fel de chitanta.
:\
Zambesc si-o intreb pe angajata daca sunt cumva fericita castigatoare a vreunui premiu al bancii. :D

Dar nuuuuuu, nu pot sa cred ... fusese o greseala. :))
Si eu care deja ma vedeam undeva prin munti vreo saptamana de banii aia. :D

4 comentarii:

Codruttzz spunea...

of numai la castig usor te gandesti :)))) ce om esti tu draga mona?? ce om? :)) la naiba...

Mona spunea...

:)) la naiba ce om sunt!!!

contributor spunea...

si prin ce munti te vedeai?

Mona spunea...

eh cosmine nu-s atat de visatoare, n-am apucat sa ma gandesc si la ce munti, probabil ca undeva departe de mare. :)