2009/05/26

Kasabian-Processed beats

Nu nu, clar am nevoie de o anumita dispozitie ca sa-mi schimb muzica din mp3.

Si ma cam deranjeaza sa stau dimineata cand plec la munca cu mana in buzunar tot drumul ca sa gasesc o melodie cat de cat sa-mi satisfaca cerintele de melomana adormita.
Si cu greu gasesc pt ca-i muzica veche, sau neactualizata cum vreti voi sa-i ziceti.
Asa, iar am parasit ideea de a-mi schimba muzica din mp3, cel putin pentru moment.

Uai, va tot duc cu zaharelu cu site-ul ala si stiu c-am mintit c-a trecut mult timp de cand va promiteam ca-i dam drumul, dar nici eu nu ma asteptam sa fie atata bataie de cap, pozele-s urcate majoritatea dintre ele, mai trebuiesc cateva retusari facute si gata cu el.

Saptamana asta o sa fie agitatie si-o sa tot petrecem.
De maine plecam la Capidava ca sa sarbatorim, sa facem poze si gratar.
Si-o vom tot lungi cu petrecerea pana-n weekend.

Dar mai multe detalii va dau cand ne vom intoarce de acolo. :D

p.s. melodia asta m-a trezit azi de dimineata.

Niciun comentariu: