2009/05/20

Razboi sclifositelor!

Aproape toate iubitele prietenilor mei baieti sunt cele mai urate, strambe, nesuferite, antipatice, scarbe, sclifosite fiinte de pe aceste pamant.
Pozitia lor le face sa fie asa.

1. Pentru ca pana sa apara ele, ei nu erau de acord cu sarutatul asta excesiv cand ieseam in gasca, la masa intr-un bar/restaurant.

2. Pentru ca pana la ele, prietenii mei mancau orice mancare cu ceapa sau usturoi.

3. Pentru ca pana sa apare ele, parerea mea conta la multe din deciziile pe care trebuiau sa le ia ei, acum nici nu mi-o mai cer, sau daca o fac se intampla foarte rar.

4. Pentru ca pana sa apara ele, stilul lor vestimentar chiar ii prindea, acum sunt ca niste paiete masculine.

5. Pentru ca inainte imi dadeau mesaj de la multi ani la 12 noaptea, acum il primesc abia a2a zi pe la pranz.

6. Pentru ca acum sunt super plictisitori si vorbesc numai lucruri banale incluzand-o si pe ea in povesti.

7. Pentru ca-si fac mai multe probleme despre ce sa-i cumpere ei de ziua ei decat despre incalzirea globala.

8. ...si pentru ca pur si simplu ii vad din ce in ce mai rar.

Si pentru asta si multe altele....azi declar razboi iubitelor prietenilor mei!

4 comentarii:

Codruttzz spunea...

uppp...si eu ma incadrez la pct. 5 :)) dar la restul eu zic ca nu...mananc fara probleme usturoi, ma imbrac la fel ca nu mi-am mai luat nimic nou, sunt la fel de haios ca alta data :)) si parerea tot o cer chiar si pe mail... :))

Mona spunea...

lasa lasa c-am vazut eu cat mujdei ai mancat tu sambata in mamaia :pppp ca o vrabiuta ... vrabioi

Mona spunea...

sau mustar domne!! ca si ala miroase :)))

Codruttzz spunea...

mujdei...mustar...important e sa mearga cu mici si friptane :))