2009/12/30

2009 in concluzii

Cea mai mare realizare: dubla expozitie Lipsa de galben Romania-Mexic. Cred ca si cea mai emotionanta zi din viata mea tot ziua expozitiei a fost.

Cea mai petrecareata petrecere: ziua mea in stil de bal mascat! A fost si una dintre cele mai minunate momente pentru c-am reusit sa-i strang cu mic cu mare si sa-i unesc mascati, nu oricum, de ziua mea. Ei mi-au colorat inima in 10 nuante de fericire. Prietenii mei pe care ii ador.

Cea mai reusita calatorie: Sighisoara, de departe. Pentru c-am pasit intr-o lume de poveste si pentru ca tot acolo am reusit sa ma indragostesc.

Cea mai mare pierdere: Dumnezeu sa-l odihneasca in mainile Lui, Regele a parasit scena!

Cea mai infricosatoare experienta: noaptea, pe Grind. Cand vroiau sa ma duca cca 100 de m prin buruieni de 2 m, cu luna ca un neon in cap, cu niste vajaieli dubioase si cu gandul numai la porci mistreti.

Cea mai de c...t experienta: trezirea de dupa anestezie.

Cea mai buna alegere la cumparaturi anul acesta: Stradivarius

Cel mai bun album: Florence and the Machine-Two Lungs

Cel mai romantic loc: Gura Portitei

Cel mai mare dor: pleaca spre Madrid.

Cea mai buna carte care mi-a trecut prin maini anul asta: Stephenie Meyer-New Moon

Cel mai bun ceai: Fruit Garden (Hang Out)

Cel mai mult am ascultat: Blue Foundation iar cel mai bun film strain, cu unul dintre cei mai buni actori ai acestei lumi, Heath Ledger, odihneasca-se in pace, The Dark knight.

Cel mai frumos vis neimplinit: o Amelie cu tenesi rosii pe un Chanselise de vara si un soundtrack ireprosabil de-al lui Yann Tiersen.

Niciun comentariu: