2009/12/10

Din piata, pe scena de balet

Astazi parc-as protesta putin impotriva frigului care ne tine mai mult in casa decat pe-afara. Imi ingheata nasul la fiecare pas pe care-l fac si nu prea ma incanta lucrul asta.

Dimineata cat ma duc la piata dau cu nasul numai de tigancuse care vand linguri de lemn si capace de fonta si nu-mi vine greu sa le inteleg, adica vor si ele sa castige un banut o data cu sarbatorile, administrandu-l cum stiu ele mai bine, nu ne intereseaza asta, numai ca tigancile in general, fie ele ca vand capace, oale sau ciorapi au un stil foarte agresiv de a-si prezenta produsele.
Rareori se mai opresc oamenii langa ele sa se uite cu atentie ce vand, iar cand se mai intampla sa se mai opreasca cineva, acel cineva este cu siguranta vreo babuta cu multa rabdare care nu se grabeste musai undeva.
Oricum este mult mai acceptata privirii o tigancusa care vinde ceva decat una care se izbeste de poseta vreunei trecatoare.
Asta e, ni i-a dat Dumnezeu si trebuie sa traim cu ei.

In piata azi am mai observat o gramada de lucruri de ornament nu neaparat scumpe si pompoase, ornamente de bucatarie si nu numai pe care mamaitzele le accepta ca si cadouri in aceste imprejurimi de sarbatori. Asta daca nu vreti sa acceptati varianta mall-ului care pe mine ma oboseste teribil. Mi-a ajuns o singura zi in mall la cadouri ca sa nu mai calc pe-acolo curand.
Cert e c-au aparut si brazii, fie ei micuti si rataciti, lumea e intr-o continua agitatie si asta parca imi da senzatia de caldura.
Parca cu cat se agita lumea mai mult cu atat se incalzeste planeta mai bine.

Inca mai putem respira relaxati pana la nebunia finala care cred c-o sa fie pe saptamana viitoare, asa ca diseara eu una am intalnire la Oleg Danovski pentru o piesa de balet care sper eu sa-mi incante ochisorii.
Va pup, pana data viitoare.

Niciun comentariu: