2009/12/08

Convalescenta pe drumuri

De duminica incoa' sunt pe stilul de recuperare la foc rapid, adica sunt un "du-te vino", plus c-am inceput sa ma si preocup de cadourile pe care e musai sa le fac anul acesta. Inceputu-i mai greu si cum 'femeie fiind, mallurile le cutreieram...", totul va curge...
Marea dezamagire e ca obosesc repede dupa cateva ore bune de mers, dar cred eu ca-ntr-o saptamana sunt taman buna de un jogging in stil haiducesc. Asa tip-til prin tabacarie, cine vrea sa ma ajute sa tin pasul glorios, e asteptat in incinta parcului.

In seara asta m-am aventurat pe ritm romantic de vals in Oraselul copiilor, si-am asistat la un teatru de papusi de nota 20. Plus c-am ras amandoi de parca aveam 5 ani. Daca nu era asa frig ramaneam pana la muzica populara. Asteptam sa ne trimita ea acasa.
Marea de kitchisme ne-a inundat ochii dar asa e frumos domne. Si tigani? Si tigani... Si vin dar mai multa apa? Si el...
Oriunde ne-am afla, Romania, Indonezia sau Peru, in preajma sarbatorilor e bine sa ne simtim ca acasa. E tot ce conteaza.


Asa ca voi aveti grija de ce imi cumparati anul asta de Craciun, ca eu am grija sa ma fac bine pana atunci :D

Niciun comentariu: