2009/12/16

Cum sa fii vaca in intersectie

Va zic eu, nimic nu poate fi mai enervant intr-o seara cand stai la coada la alimentara sa-ti iei un bilet, si se baga o femeie cam de varsta medie tupeista, exact cum sunt soacrele alea de baieti simpatici, care stiu ce odor au acasa si se dau tantose prin autobuze, supermarketuri si piete. Exact asta te poate enerva la culme.
Sa vina dupa tine la rand, sa se bage in fata ta si in momentul in care tu ii dai un cot subtil pentru a vorbi cu vanzatoarea sa iti mai atraga si atentie ca te-ai bagat in fata ei.
Da, de la alimentara imi luam bilet pentru ca era tarziu si nu mai era nici un chiosc de ziare, deschis.

Si ramai asa uimit, pentru ca ai inauntru un atac de revolta cu uimire, adica de unde atata tupeu?!
Si apoi iesi din alimentara inca uimit si revoltat si te indrepti spre statia de autobuz, afara ploua si e frig si asta cu siguranta ca nu poate decat sa-ti alimenteze furia de mai devreme, si observi o masina parcata prost pe locul unde trebui(a) sa opreasca autobuzul.
Si te intrebi tu asa in sinea ta, oare care a fost boul care a parcat fix pe semnul mare cat ceapa lu nea Ion "BUS".

Iar apoi aflii cu stupoare ca nu era vorba de un bou, ci de o vaca. Si mai mult decat atat, e vaca care iti starnise starea de mai devreme.
Mare e gradina ta Doamne!!!

3 comentarii:

Codruttzz spunea...

hahahaha...chiar ca mare!!! Eu inainte taceam malc la cozi...baiatul ala simpatic, brunet...cu freza prea traditionala spre stanga...care nu zicea nimic la nimeni...acum...de cand mi-a crescut si mie tupeul...ma iau la harta...si mereu mai sare careva sa o urecheze pe o tanti de genul :)) hai cu ciufulitul pentru vaci :))

contributor spunea...

eu cand stau la coada, pentru a nu ma plictisi sau enerva sau ..etc vorbesc la telefon sau de multe ori jos "snake" :)
Nu bag pe nimeni in seama si nimeni nu ma baga in seama...

Mona spunea...

si la mine e printre primele incidente de genul, pentru ca la fel obisnuiam sa-mi vad de treaba mea, da' cand te calca si pe tine pe coada, explodezi.