2009/12/14

Recenzie de weekend

Tam param pam pam, ce ati facut prin weekend? V-ati distrat? Sper c-ati facut-o si sper c-ati si inghetat bwahahahahahha!

Vineri seara am iesit in noul Pulse, cu prietenii pe care nu i-am mai vazut de la revolutie, vorba 'ceea, si am mai stat la o barfa usor inchisi in club de plictiseala. Habar n-am ce-a fost vineri in constanta si unde s-a scurs spuma din oras, da' in club nu era aproape nimeni, si daca mai aparea cate unu sigur era plictisit. Nici muzica n-a fost prea mijto, ca de, are si muzica mandria ei, pe cine sa destinda??!!

Apoi inspre noapte asa, am mers in....in...in Epoca Metalelor doamnelor si domnilor, in mijlocul negativismului, cum imi place mie sa spun. Nu mai fusesem de mult, de aproape 2 ani cred la lumea neagra si inchisa si underpamanteasca a constantei. Vroiam sa zic c-a fost chill, da' nu prea a fost. Am baut un ceai de Epoca si am plecat acasa.

Sambata a nins!!
Si am privit cu uochisorii pe geam O.O uaaaaaa!
Si seara am mers la party party in Friends, la ziua unui prieten unde am topait putin, desi cica n-am voie, da' nu se pune, ca m-am simtit bine si nu cred ca zice cineva ceva.
Duminica seara, pentru cunoscatori, piesa de teatru PeTrecerea Sufletului a fost amanata, din cauze obiective. Ne pastram biletele si mergem cand s-o mai juca, cert e ca eram tare entuziasmata s-o vad dar n-a fost sa fie.
Am aterizat la un ceai si-o pizza ca sa tot uitam de amaraciune.

Concluzia weekendului care doar ce-a trecut, de fapt e concluzia mea despre weekend, nu a lui despre mine, e ca in sfarsit incep sa ma comport ca un om normal si sa uit toata nebunia prin care am trecut.
Si inca un lucru mega important: nu trebuie sa mai pun mana pe operatie cand stranut!!!! aaaaaaaaaa :D stiu eu ce stiu!
Va pup!

Niciun comentariu: