2009/06/28

Daily news

Probabil sunt inca in stare de soc, sau cum vreti voi s-o numiti, refuz sa cred ca asta poate fi sfarsitul unui om atat de iubit ca M.J.

Mai trece o ora mai citesc o stire, mai stau putin mai ascult o melodie, mai intru cu cineva in discutie mai aflu ceva nou.'

Toti prietenii mei imi spun ca Mike e in Cuba langa Elvis, Bob Marley, 2Pac, Frank Sinatra si tot restul gastii.
Cica se distreaza la maxim si fumeaza din jointurile pe care i le aduc zilnic prietenii popositi prin Heaven ai lui Marley.
Creierul meu ii neaga sfarsitul si cred ca devin paranoica daca mai spun asta de multe ori ... dar omul asta nu a murit!

In momentele in care nu am stat in fata calcului si nu am reusit sa ma mai intristez cu vreo alta informatie dureroasa, am mers si eu ca orice constantean la plaja.
Cat mai departe de mamaia, sau de miezul ei.
M-am dus pe minunata plaja H2O pe unde a trecut blonda duffy muffy, nu neaparat ca sa-i calc peste unde piciorusele ei cremuite cu lotiuni londoneze au trecut, ci ca sa nu ma intalnesc cu fel de fel de oameni cunoscuti in ani anteriori si cu care nu prea aveam dispozitia unei discutii.

Nu m-am pricopsit cu discutii tinute din bun simt ci cu arsuri ingrozitoare pe fata, burta, picioare.
Nimic nou, la cat de alba sunt eu.

Seara trecuta mi-am petrecut-o, eu impreuna cu arsurile mele evident, in Friends, barul despre care va mai vorbeam.
Despre cum a fost acolo veti afla intr-un viitor post pe
http://www.constantablog.net/ .

p.s. pentru cei care n-au apucat sa dea click de pe pagina de blog, pe
http://www.monifique.blogspot.com/ imi puteti vedea saptamanal ultimele preocupari fotografice.

wekeepintouch!

Niciun comentariu: