2009/06/05

Circ de oameni portocalii

Ieri dupa-amiaza ma intorceam de la munca.
Obosita, sictirita, neprietenoasa la ora 'ceea, visam la un nor care sa-mi trantaneasca o cabina de dus in mijlocul intersectiei si sa toarne peste mine.

Nu s-a intamplat asa, normal, caci norii aveau alta treaba la ora aia.
Imi iau avant si imi zic in gand, daca trec de intersectia asta, drumul catre dus va fi un fleac.

Dar wow wow wow! Nu misca nimeni!
Drumul imi este oprit de multimea de portocalii a PNL-ului care scandau nustiuceoricumerausuperpenibili in toate cele 4 colturi ale intersectiei.
Ma uitat eu cu inca o babuta pe langa mine la masinile din intersectie cu gandul c-or trece nu stiu ce oameni importanti pe acolo.

dar nu.
Circulatia nu era oprita, Base cred ca facea pipi la ora aia in buda-i special protejata de bacterii antipresesinti din casa alba.
dezamagire peste capetele noastre.

Adica oamenii aia scandau lucruri revoltatoare ( sau cel putin asa pareau ) si faceau un show mai reusit ca la circ pentru...norii ..ocupati si ei?

Intrebarea mea este totusi...oare nu se gaseste nimeni sa organizeze niste campanii parlamentare mai de bun gust?!

intr-o alta ordine de idei, azi ascult melodia asta...

2 comentarii:

Codruttzz spunea...

bunul gust si simtul civic sunt raritati la noi - cat despre campanii...:)) numai de bine...si viata scurta le dorim..si lor si mai marilor nostri alesi in parlamentul european :))

Codruttzz spunea...

si ori erau portocalii, ori galbeni..ca PD-L e portocaliu si PNL e galben...deci? :)) :p