2009/06/13

Leapsa

Azi m-am decis sa fiu pe valul trendului si sa raspund si eu la o leapsa, care de altfel mi se pare si cute asa. Deci :

1. Ce te face sa-ti lingi degetele ( si nu numai ) ?
  • ciocolata de casa
  • porumbul prajit
  • smochine uscate
  • dulceata de smochine
  • pizza facuta de bunica mea, imediat ce e scoasa din cuptor
  • ciupercile umplute la cuptor
  • halvaua bulgareasca
  • placinta de branza dulce cu stafide
  • ardei murati umpluti de asemeni cu soiuri de muraturi
  • papanasi cu dulceata neaparat de visine
  • cozonacul facut de mama si mancat neaparat cu lapte

2. Ce-ti incanta ochii ?

  • un camp imens plin cu flori de toate culorile
  • obrajiorii rosii ai unui copil in timp ce rade
  • El dormind dimineata
  • zambetul Lui cand ne intalnim
  • parintii mei tinandu-se de mana pe strada
  • lacrimile de fericire
  • peisajele colorate
  • fotografiile pline de culori
  • Un Chanselize in plina vara

3. Ce-ti place sa atingi?

  • mainile reci
  • spatele Lui
  • ploaia in timp ce cade
  • barba Lui usor crescuta
  • burtica pisicilor
  • manutele copiilor foarte mici
  • pometii bunicii mele
  • chelia bunicului lui
  • coca in timp ce se lasa la crescut
  • spuma din cada
  • papadiile

4.Ce mirosuri te incanta?

  • cozonacul proaspat facut
  • painea calda
  • mirosul sarat si umed de seara pe plaja
  • gelul de dus cu zmeura din baie
  • asternuturile de-abia asezate pe pat
  • padurea si copacii de la munte
  • lemnul din camerele cabanelor de munte
  • piersicile
  • parfumul pe pielea Lui
  • mirosul statut al unei case noi
  • puloverele groase

5.Ce-ti incanta urechea?

  • pianul
  • bataile reci si repetate ale tobei
  • marea, seara
  • fulgerele
  • bataile ploii in pervazul de la geam
  • oamenii raraiti
  • modul cum ma alinta oamenii
  • vocea calda feminina acompaniata de o chitara rece
  • vocea mea atunci cand e putin ragusita

Niciun comentariu: