2009/06/05

Mi-as dori sa nu-mi doresc nimic

...bun titlu pentru starea mea.
Nici nu stiu cum de l-am gasit asa bun.

Se intampla ca de 3 ore stau fastacita asupra template-ului care nu ma mai satisfacea vizual de cateva zile si cum nu cred ca el era de vina in privinta starii mele fastacite, l-am folosit drept cauza incidentelor mele psihice.
incidente alias. tulburari ale inceputului lunii iunie.

Luna iunie nu aduce nimic asupra bunastarii mele, pentru ca desi-s nascuta undeva prin august, niciodata nu am fost nebuna dupa caldura.
...dar asta probabil vorbim prin august cand nu voi mai avea eu cu ce sa va umplu paginile si incep subiectul cu pricina.

N-am domne nici o vaga idee!
Habar n-am de ce am starile astea aiurea...na, dar am o vaga banuiala ca-i si saptamana asta si toata agitatia care a venit o data cu ea pe la munca, mai e si clar NU sesiunea careia nu prea-i simt prezenta ( cu detalii revin cand m-o stresa mai tare ) , mai e si moleseala asta care ma mananca la subsoar' ca vreau si eu la plaja dar totusi mi-e prea cald s-o fac si mai bine n-o fac...siiii si si si vreau sa ma plimb.

Adica toate ca toate dar pana la plecat.
Am nevoie de o resuscitare a SNC-ului si acest lucru este posibil numai o data cu zborul meu temporar cat nici sa va lipsesc. Munte, shes, campie, deal, podis ...pick me for god's...!!!!
Dar despre asta revin cu detalii cand zbor.

Si mai e si salariul ala care trebuie sa vina o data si sa pot sa-mi iau si eu cartea!!!
Astept o carte de 1 saptamana, ii numar paginile in gand iar degetul meu aratator impreuna cu cel mare de la mana dreapta, tind spre reincarcarea lemnului gros de odinioara in foi patate de scrisul dupa care eu....eu tanjesc asa de mult.

Uai mai e si site-ul ala care se repara greu caci i-au survenit problemele-i de rigoare in cursul lui de a iesi din apa, daaaaar...nu va mai zic nici o data fixa, ca iar ma faceti mincinos de buzunar.

Probleme?!

naah!!

2 comentarii:

santi spunea...

New template!! me likes! :D

Release la site?
"When it's done"™

Hai mai Mona, eu-s varza cu timpul liber, am ajuns sa fac doar jumatati sau sferturi de lucruri ca sa apuc sa fac din toate cate ceva, si cu toate astea ma simt bine... chiar... foarte bine :)

Multumeste-te cu ce ai azi, maine vei avea ce-ti doresti.

Mona spunea...

na timpul liber e o problema pentru noi toti...da' eu clar nu reusesc sa ma multumesc cu ce am azi, tocmai pentru ca nu e timp.

dar atata timp cat tu te simti bine in pielea ta, e perfect :)