2009/06/06

Femeie, in seri microbiste!

Ati simtit si voi?
S-a zguduit dintr-o data pamantul; i-am simtit mirosul sarat si de-abia prajit cu luni in urma, de indata ce-a trecut vama.

M-am speriat.
Toata lumea in visele mele era spuzita la gura. Pe tot globul circula din tara in tara noua gripa : gripa sarata la gura.
Prostesc nume, dar stia ea ce stia.

Oamenii mancau, se spuzeau, injurau si plecau mai departe.
Totul devenise un haos, femeile chicoteau acum cu un ranjet shtirb in fata blocului iar barbatii injurau cu gura goala pe stadioane, in case, in fata la city park (constanta) si in spatele femeii. Shtirbe evident.

O populatie de shtirbi!
Nici criza financiara nu-si mai revenea, bogatii cheltuiau banii pe fabrici si pe stocuri grandioase de acest produs care ne umplea pe toti de nebunie, de dorinta, de pofta, de...mama naibi de ce ne umplea....de coji de seminte!!

Oamenii mureau pe capete avand o ultima dorinta : sa mai imbuce o data din "fructul" oprit.

...iar eu imi permit sa vorbesc despre iaurt astazi, cand in tara se fac incasari in momentele astea de zeci de mii de lei... pe seminte.
Ale naibi seminte!
Ale naibi obiceiuri microbiste!

Noi femeile, inchiriem in seri ca acestea...iubiti/soti/ care nu au deprinderi microbiste.

p.s. restul timpului, angajam amanti.

2 comentarii:

Codruttzz spunea...

inchiriati sotii altora care nu sunt microbisti, nu? :)) nu mai imi zice de seminte ca am mancat la seminte in doua sapatamani de am bagat-o pe vanzatoarea de la "snack bar" in sperieti!!! nu mai mananc seminte o luna!!! parol! :))

Mona spunea...

daca nu te-ai mai uita nici la meci o luna, tare ferice as simti-o pe codruttzza :D