2009/06/11

Un moment de relaxare

Am avut parte ieri de ziua chill a lunii.
Adica m-am simtit nevoita sa ma relaxez si tineti cont ca nu mi se intampla prea des lucrul asta.
Din cauza programului de lucru si a nevoii mele de a inca mai face ce-mi place, timpul ma lasa frustrata din cauza-i mai de multe ori decat e necesar.

Dar ieri a fost chill.
Pentru c-am avut si zi libera de la munca, am avut si al doilea examen al sesiunii care la fel a fost cu reusita, de altfel chiar am avut o discutie ieri pe tema asta, si chiar ma bucur c-am reusit sa fac o facultate care mi-a placut de la inceput, pentru ca acum la master credeti-ma ca nu mai stau sa-mi invatz pentru examene, majoritatea lucrurilor din materie le stiu deja din anii de studii intense din facultate, iar materia de examen de acum este o simpla revista citita. Din care detaliile importante imi raman involuntar tiparite undeva in memorie.
Dar despre maturizarea acestei actiuni a gandirii vom discuta probabil alta data.

Apoi am ajuns acasa si am gatit ceva bun cu ciuperci, o noua reteta cu care ma fascinase mama in urma cu cateva saptamani; ieri am fascinat si eu pe cineva care s-a lins pe degete dupa ce mi-a gustat incercarea, reusita desigur :D

Apoi pe seara am fost prin Piata Ovidiu sa ne plimbam si sa ne dregem cu o inghetata mare mare.

heh, ce zi minunata! :)

4 comentarii:

Codruttzz spunea...

asa deci, draga Mona, o arzi in ciuperci si inghetata!!! :)) offf si cu musacaua mea cum ramane??? :))

Mona spunea...

pai io vin cu cartea de bucate, voi faceti restu :D
fair enough?! :DDDDD

WinDance spunea...

Ma! Ce planuri faceti voi fara mine? ;;) :-) Si..Mona..ce ranjesti asa? Cumva ti-ai facut un proaspat detartraj cu care vrei sa te mandresti? :)) si totusi...Cum ramane cu musacaua lui? :)) Mai ramane?

Codruttzz spunea...

bai eu cred ca trebuie sa va aduceti si mamele la intalnirea asta ca nu cred ca va pricepeti voi doua :))) ca io sunt pretentios domne...si, da diana, ramane musacaua musaca...in curand :))