2009/06/01

Homecoming

Am citit un articol cum ca cel mai batran blogger in varsta de 93 de ani a murit zilele trecute.
D-zeu sa-l odihneasca in pace, dar stau si ma gandesc cum era sa vad un nene batran de varsta asta fiind preocupat de blogaraie, adica povestind ce i se intampla zilnic si eventual tinand teorii despre viata samd.

Na, nu mi s-ar parea un lucru chiar asa aiurea, cred ca daca ai indeajuns de multa rabdare incat sa asculti un batran in timp ce povesteste, sigur ramai cu niste concluzii importante prin capsor. Rabdarea asta nu prea o aveam decat dupa ce trecem de o anumita varsta, dar poate e si asta un lucru normal al vietii.

Intr-o alta ordine de idei, azi e luni si de aici pleaca toate nemultumirile.
V-as intreba de ce e luni?! dar cred ca nici voi nu stiti sa-mi raspundeti.

Va las cu o piesa faina in care il intalnim pe minunatul Chris Martin ( Coldplay).




Kanye_West_Ft_Chris_Martin-Homecoming

Un comentariu:

Codruttzz spunea...

uite iti raspund eu de ce e luni :))) http://codruttzz.blogspot.com/2007/07/daca-e-luni-e.html

si imi fac si reclama :)) :p

cat despre blogerit la 90+ ani mi se pare tare..cu atat mai tare cu cat oamenii in varsta sunt cei de ascultat/urmat si deslusit decat tinerii nostri bloggeri inca cu urme de acnee pe fata! ce naiba :))