2009/06/07

Rock Fest: Cernavoda si Fetesti

Inafara Bestfestului care ne-a umplut cu anunturile, publicitatea si super organizarea din inima Bucurestiului, se pare ca anul acesta avem de-a pururi rock-ul in sangele nostru si prin alte parti ale tarii.

Doua dintre aceste mari fest-uri se gasesc anul asta in doua locatii surpriza ( in sensul de uimire ) pentru ca doamnelor si domniloooor pe scena din Romania urca cu 90 de grade pe scara locatiilor propice dezmatului rockerilor .... Cernavoda si Fetesti.

Marea a fost uimirea mea. Adica sincer acum, cine se astepta?!
Cernavoda hai, ca-i Cernavoda...parca de la Cernavoda incolo cand pleci spre Bucuresti, e ca si cum dupa ce treci de pod, parca treci de zona izolata. Parca ai trecut granita spre romanii non-dobrogeni. Dar asta doar pentru noi, constantenii.
Dar la Fetesti?!

Ma jur ca eu am vazut Fetesti-ul numai din tren cand poposeam in gara.
Adica ce-o sa zica trupe ca Immortal cand ajung in Fetesti?
Ditai Romania si ne aduc aici in Fetesti.

Acuma, daca aceste orase s-au ales si pentru noi dobrogenii ca sa ajungem mai repede si sa nu ne mai cocotam taman in inima artmaniei pan' la sibiu pentru un strop de nu-chiar-la-ce-ne-asteptam, o aplecare, un picioar in fata, altul in spate cu respect in fata organizatorilor ingenuosi.

Si pentru mai multe detalii vedeti aici :

Rock River Festival Cernavoda -
http://riverfest.wordpress.com/
si
Rock City Festival -
http://www.iconcert.ro/rock-city-open-air-festival.html

7 comentarii:

WinDance spunea...

O sa cante Old No. 7 ;)) Pe 12, din cate am inteles eu :D Muuult prea tare! Sh'am plecat! :-)

Mona spunea...

:D poate merjem si noi. nu?! O.o

WinDance spunea...

:D Chiar ma gandeam ca n-ar fi o idee DELOC rea :-) Dar ce idei geniale ai tu, Mona! :)) :*

Mona spunea...

haha, da' la ce te asteptai ma danutz?!
normal ca suntem acolo!! :D

pupilirici :*

Codruttzz spunea...

si mergeti asa singurele??? nu ca as fi eu mare fan rock...dar poate iese un gang-bang pe acolo :))) ma bag si eu :))

Mona spunea...

danutz, pentru fratele codruttzz aici...un gang bang la cernavoda?? :D

Codruttzz spunea...

nu inteleg de o mai intrebi :))) stii doar ca vrea...:)) :p