2009/09/02

Mosuleti, Chirila, revolutie si Varlai

In stil caracteristic ne-am transformat in niste mici monstruleti mosuleti care vin de la munca, se aseaza in fata pc-ului isi trag filmuletul si in acest timp se gandesc sa isi faca si de mancare.
2 joaca pocker pe bete de chibrit, cineva gateste in stilul romanesc cartofi prajiti cu carnati afumati, se aud niste rasete din cauza unui seinfeld iar eu ma gandesc c-ar trebuie sa-mi scriu intamplarile pe blog, daca tot lumea se face utila in vreun fel comunitatii.

Chirila devine antipatic pe sticla, numai atunci cand are microfonul in mana, asta pentru ca ma sacaie vocea lui pe noile tonalitati din Vama, cred c-ar trebui sa-i spuna cineva sa se lase de muzica si sa se tina doar de scris.
Si eventual daca nu rezista tentatiei de a nu ne canta, cel putin o poate face prin acelasi stil vama veche sau eventual cu aceleasi melodii vechi din trupa cea veche.
parerea mea.

Azi mi-am dat seama ca-s multi oameni nenorociti de ganduri, o tanti a venit azi la mine la munca sa-mi zica sa-i fac calcule la niste produse de reinoire a casei dar sa fie mai ieftine pentru ca ea n-a furat in timpul revolutiei, nimic.
Ne zicea toate astea in timp ce tonul ei era destul de ridicat, am diagnosticat-o fara timp de gandire ca : trauma de gradul IV postrevolutionista.
Cineva de langa mine si-a permis sa-i spuna : "ptiu, daca furati si d-voastra macar va dadeam produse mai scumpe".
N-a gustat, am dat toti din cap ramanand la acelasi diagnostic.

Cred ca ma minuneaza optimismul din ochii unui om de la mine din cartier, pe care toti il cunoastem, inainte sa scriu "om de la mine din cartier", am scris "boschetar" si dupa am sters, pentru ca nu este asta, cel putin nu pentru noi. Cred ca el e emblema cartierului, mereu danseaza, cu o bere in mana iar pe fata lui are afisata mereu o bucurie nebuneasca, numai atunci cand lumea rade la el sau ii zambeste.
Azi dimineata cand am plecat eu ploua, iar el statea suparat sub o copertina, privind lumea zgribulita si careia nu-i mai putea atrage atentia.
Nu va puteti imagina ce se citea in ochii lui de azi, pret de 3 minute a transmis toata supararea si dezamagirea care se poate exprima pe o fata de om. TOATA.
El e Varlai.

E sec dar trebuie sa inchei, s-a luat filmul si e musai sa-mi las timp si de o tigara inaintea lui.

Niciun comentariu: